مدير عامل سابق باشگاه استقلال گفت: آنهايي كه خودشان را كارشناس مي دانند حرفهايي مي زنند كه باعث تاسف است.

اميررضا واعظ آشتياني در گفتگو با خبرنگار ورزش باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : پس از شكست تيم ملي فوتبال مقابل لبنان ، آنهايي كه خودشان را كارشناس مي دانند حرفهايي مي زدند كه باعث تاسف بود، من مدافع كي روش نيستم اما او از مريخ نيامده و آدم است . متاسفانه حرفهايي كه اين روزها زده مي شود، بر پايه حسادت است.

وي افزود: متاسفانه در اين روزها عده اي هم مي آيند و رفتار نخ نما شده شان كه در گذشته در باشگاه ها شاهد بوده يم را در مورد تيم ملي اجرا مي كنند و فقط حاشيه درست مي كنند. اين روزها يكي خودش را سرمربي تيم ملي معرفي مي كند و يك نفر هم براي سرپرستي تيم ملي اعلام آمادگي مي كند و نفر ديگر هم خودش را رئيس فدراسيون معرفي مي كند اين رفتارها كاملا غير حرفه اي و غير منطقي است .

واعظ آشتیانی تصریح کرد: اين چه فضايي است كه ايجاد كرده اند ؟ برخي از رسانه ها هم دست شان در دست اين افراد است و عده اي هم سوار بر موج شده و به اين رفتارهاي غير حرفه اي مي پردازند.

مدير عامل سابق استقلال اظهار داشت : تمام تيم هاي بزرگ در دنيا شكست مي خورند نمي خواهم ضعف هاي تاكتيكي و فني را ناديده بگيرم اما اين رفتارها در مواقع شكست درست نيست و در هيچ جاي دنيا مرسوم نيست به جاي اين رفتارهاي غير منطقي بايد تلاش كنيم تا مشكلات مان را حل كنيم.

وي افزود: مگر لبنان در گذشته تيم هاي بزرگ آسيا را شكست نداده است ؟ مگر قرار است همواره مقابل لبنان و اردن برنده باشيم و آنها هيچ وقت پيشرفت نكنند؟ مگر بحث دارا و ندار است كه در مقابل شكست تيم ملي برابر لبنان اينگونه موضع گيري مي كنند؟

آشتياني در پايان گفت: تيم هاي ضعيف هميشه ضعيف نمي مانند اگر تيم هاي ضعيف رشد مي كنند ، به خاطر اين است كه رسانه ها از آنها حمايت مي كنند اما رسانه هاي ما چنين كاري نمي كنند و مي گويند كه حرف مردم را مي زنند مردم به دنبال نابودي تيم ملي نيستند و اين در حالي است كه برخي از رسانه ها دنبال تخريب و تحقير تيم ملي هستند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار