سازمان عفو بين‌الملل رئيس جمهوري آمريكا را به نقض قوانين بين‌المللي در مبارزه با تروريسم متهم كرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، يك روزنامه آلمانی در خبري در شماره امروز شنبه خود نوشت: سازمان عفو بين‌الملل باراك اوباما، رئيس جمهوري آمريكا را به نقض قوانين بين‌المللي در خصوص مبارزه با تروريسم متهم كرد.

در سرمقاله روزنامه آلماني "تاگس تسايتونگ" آمده است: سازمان عفو بين‌الملل اعلام كرده كه حملات صورت گرفته توسط جنگنده‌هاي بدون سرنشين آمريكا در جنگ با تروريست‌ها بيش از چندين بار غير نظاميان بي‌طرف را هدف قرار داده و اين مساله با قوانين مبارزه با تروريسم تناقض دارد.

بنا به نوشته اين روزنامه، كارشناس امور آمريكا در سازمان عفو بين‌الملل در اين خصوص اعلام كرده است كه آمريكا تاكنون حملاتي را به مناطقي انجام داده است كه نمي‌توان جزء مناطق جنگي به شمار آورد و اين اقدام آمريكا در سطح قوانين بين‌المللي چيزي است كه به شبيه عمليات اعدام بدون انجام محاكمه است.

اين روزنامه آلماني در ادامه اعلام كرد كه آمريكا تاكنون بيش از چندين حملات را به مناطق مختلف انجام داده تا بتواند اسلام‌گراهايي را كه در افغانستان و برخي از ساير كشورها از جمله يمن هستند، دستگير كند.

سازمان صلح سبز نيز دولت آمريكا را به ادامه تلاش براي مانع تراشي در امضاي توافقنامه‌اي كه حمايت از محيط زيست را الزام‌آور مي‌كند، متهم كرد.

در همين راستا نماينده سازمان صلح سبز در آلمان نيز به نوبه خود اعلام كرد كه نمي‌توان به اوباما در حمايت از محيط زيست اعتماد كرد.
برچسب ها: اوباما ، حقوق ، بشر ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار