سخنگوي هيئت رئيسه مجلس با تاكيد بر حساسيت ويژه بهارستان نسبت به نوسانات اخير بازار ارز گفت: جلسه روز چهارشنبه (29 شهريور) مجلس به صورت غيرعلني برگزار خواهد شد تا با حضور رئيس كل بانك مركزي به بررسي و اصلاح وضعيت ارز بپردازيم و درصدديم تا اين جلسه را با رئيس كل بانك مركزي نيز برگزار كنيم.

عبدالرضا مصري نماينده مردم كرمانشاه در مجلس با اشاره به وضعيت نابسامان بازار داخلي ارز و عدم مديريت صحيح آن، به خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت:‌ مجلس نسبت به نوسانات اخير بازار ارز و عدم اعمال مديريت كارآمد آن حساس بوده و به صورت جدي پيگير اصلاح وضعيت موجود است.

وي در ادامه تصريح كرد:‌ در راستاي برگزاري جلسات نمايندگان براي بهبود وضعيت بازار ارز قطعا راهكار جديدي در اين زمينه ارائه خواهد شد.

سخنگوي هيئت رئيسه مجلس همچنين به جلسه غيرعلني روز چهارشنبه گذشته (22 شهريورماه) نمايندگان با وزير اقتصاد و امور دارايي اشاره كرد و اظهار داشت:‌ براي روشن شدن پاره‌اي از موضوعات دخيل در نوسانات ارز، در حال رايزني با محمود بهمني رئيس كل بانك مركزي هستيم تا در جلسه غيرعلني به بررسي وضعيت بپردازيم.

مصري ادامه داد: به احتمال زياد جلسه غيرعلني مجلس با حضور محمود بهمني روز چهارشنبه(29 شهريورماه) هفته جاري برگزار خواهد شد.

نماينده كرمانشاه در پايان در خصوص تشكيل كميته ارز در مجلس خاطرنشان كرد: كميته ارز به معناي كميته اجرايي تحت هيچ شرايطي در مجلس تشكيل نخواهد شد چرا كه مجلس نمي‌تواند وارد كار اجرايي شود ولي كميسيون‌هاي مرتبط مي‌توانند براي بررسي و رصد اوضاع چنين كميته‌اي را تشكيل دهند.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: بازار ، ارز ، مدیریت ، بهمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار