با شدت گرفتن تظاهرات و راهپيمايي هايي اعتراض آميز به فيلم ضد اسلامي که در آمريکا ساخته شده است، پليس ايتاليا خواستار تقويت امنيت و نظارت بر اماکن متعلق به آمريکا،آلمان و انگليس در ايتاليا شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ؛ يک منبع خبري در وزارت کشور ايتاليا امروز شنبه اعلام کرد اينکه تدابير امنيتي و نظارت بر امکان اين گونه کشورها بايد افزايش يابد چيز عادي است . زيرا هر بار که تنش ها در سطح بين المللي افزايش مي يابد، ما از مسئولان پليس مي خواهيم که تدابير امنيتي در اطراف اماکن حساس و به ويژه نمايندگي ها سياسي و ديپلماتيک کشورها تقويت شود.

وزارت کشور ايتاليا با انتشار بيانيه اي اعلام کرد اين تصميم  در پي نشست کميته ملي نظم وامنيت عمومي به رياست وزير کشور ايتاليا گرفته شد. شرکت کنندگان در اين کميته اوضاع بين المللي  در پي وقوع عمليات تروريستي به سفارت آمريکا در بنغازي را بررسي کردند. عملياتي که در نتيجه آن سفير و سه ديپلمات آمريکايي کشته شدند.

دهها هزار نفر از مسلمانان به ويژه در کشورهاي عربي  عليه فيلم ضد اسلامي که در آمريکا ساخته شده است تظاهرات کردند. پخش اين فيلم توهين آميز در اينترنت خشونت هاي  جديدي را در جهان اسلام برانگيخته است که در نتيجه آن تاکنون شش نفر در تونس، سودان ،لبنان و مصر کشته شده اند. 
برچسب ها: آمریکا ، انگلیس ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار