دستگاه احیاگر انژکتور خودرو با قابلیت های مختلف در لرستان ساخته شد.

 خورشیدوند،‌ مخترع این دستگاه  در خصوص قابليت هاي دستگاه به خبرنگار دانش هاي روز باشگاه خبرنگاران گفت: انژکتور از یک سلونوئید و سوپاپ سوزنی شکل تشکیل شده است که توسط ECU  کنترل می شود و با فرستادن پالس به سلونوئید،‌ سوپاپ سوزنی شکل باز و بسته می شود.
وی افزود: عملکرد انژکتور به طور ساده یک شیر برقی است که در زمان مناسب باز شده و سوخت را بصورت پودر به سیال اطراف خود تزریق می کند علت پودر شدن سوخت اختلاف فشار بین قبل و بعد از سوزن انژکتور است.
خورشید وند تصریح کرد:  برای حفظ قدرت موتور و جلوگیری از خراب شدن انژکتور خودرو باید سلونوئید و سوپاپ سوزنی شکل هر چند وقت یکبار شستشو و تمیز شوند.
 وی گفت:  این دستگاه دارای نمایشگر نوری برای نشان دادن میزان اندازه گیری  مایع روغنی موجود در دستگاه،‌ صفحه نمایش  گر نوری برای اندازه گیری زاویه پاشش و میزان آن،‌ حجم کم و جابجایی آسان ،‌آدابتور جداگانه برای استفاده از برق 220 ولت و برق خودرو  بصورت جداگانه،‌ دارای ریل شستشوی 4 کاناله،  نمایشگر LCD ، پمپ فشار قوی و دارای حافظه برنامه ریزی  و فرا خوانی اندازه گیری است.

*** قابلیت های دستگاه  احیاگر انژکتور خودرو
 
 خورشیدوند در خصوص  قابلیتهای دستگاه افزود:  از جمعه قابلیت های دستگاه  ساخته شده می توان به کاهش مصرف سوخت،‌ رسوب زدایی و جرم گیری  انژکتور با مایع روغنی مخصوص  ، تنظیم زمان و اندازه گیری  میزان و زاویه پاشش راه اندازی مجدد انژکتور ،‌تعمیر انژکتور معیوب بیش از 80%  تنظیم فشار مایع  شستشو به صورت دلخواه و قابلیت شستشو انژکتور به صورت روکار است.
 
** تست سایر قطعات  برقی خودرو با دستگاه احیاگر انژکتور
 
 این مخترع تصریح کرد:  از دیگر قابلیت های دستگاه احیاگر انژکتور خودرو تست سایر قطعات برقی خودرو است و علاوه بر آن می توان از مزایایی چون قابلیت تست نشتی،‌ شبیه سازی کارکرد موتور دورهای مختلف،‌ مقایسه کارکرد انژکتور  نسبت به یکدیگر در زمانهای مختلف اشاره کرد.
 وی درخاتمه خاطر نشان کرد:  این دستگاه دارای قسمت تصفیه مواد و استفاده مجدد از مواد شوینده و تغییر وتست  انژکتور  در مقابل مشتری به صورت آشکار امکان پذیر است./عط
برچسب ها: انژکتور ، سوپاپ ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.