امام جمعه اهر توطئه جدید استکبار جهانی را ایجاد تفرقه بین مسلمانان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده هدف استکبار جهانی و لابی های صهیونیستی آنها را دراین برهه کنونی اجرای توطئه های مختلف در بین مسلمانان و ترویج برادرکشی در میان آنها ذکر کرد و افزود: تمامی اعمال ضد اسلامی دشمنان دین مبین اسلام ناشی از اسلام ستیزی آنها و جهت مقابله با بیداری اسلامی با مشغول کردن مسلمانان است.

وی گفت: متأسفانه این اولین بار نیست که ایادی صهیونیستی، امریکایی به ساحت مقدس پیامبر اسلام اهانت کرده اند بلکه هر سال این توطئه از حلقوم و اراده انسانهای افراطی و وابسته به صهیونیست های مختلف برمی آید و تهیه فیلمی اهانت آمیز با سرمایه گذاری و مشارکت صهیونیست ها و آمریکائیان و استکبار جهانی بوجود آمده است.

این مقام مسئول تأکید کرد آنها انتظار چنین بازخوردی را از جهان اسلام به خیال خام خود نداشتند اما اعلام موضع علمای جهان اسلام و امت اسلامی باعث شده که این افراد در مواضع خود عقب نشینی کنند و اگر اینگونه امت اسلامی در صحنه باشند قطعاً دشمنان در برابر اراده پولادین مسلمانان قدرت عرض اندام نخواهند داشت.

خطیب جمعه اهر در قسمتی دیگر از بردباری و صعه صدر مردم زلزله منطقه قدردانی کرد و افزود: با توجه به محدود بودن فصل کاری مسئولین دست اندکار در کمترین زمان ممکن به فکر ساختن سرپناه برای زلزله زدگان باشند.

وی، به روز شعر و ادب فارسی نیز اشاره کرد و شهریار را یکی از شاعران علاقمند اهلبیت عصمت و طهارت، انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس ذکر کرد و برگرامی داشت سالروز این شاعر فرزانه تأکید کرد.

این کارشناس دینی به روز 28 شهریور ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر نیز اشاره کرد و نقش دختران و زنان جوان را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بسیار مهم عنوان کرد و افزود: باید با بهره مندی از سیره حضرت فاطمه زهرا، حضرت زینب و حضرت معصومه و الگو قرار دادن زندگی پاک، ساده و بی آلایش آنها سرمشق زندگانی و الگوی مناسب برای خود قرار دهیم/س

برچسب ها: دشمن ، تفرقه ، مسلمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.