مدیر اجرایی لیگ تکواندو دسته یک نقش جهان گفت: به دنبال تدابیر ویژه ای برای انصراف ندادن تیم ها در اواسط لیگ هستیم.

مهدی مبارکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  با بیان این مطلب اظهار داشت:  امسال در لیگ  دسته یک نقش جهان 12 تیم ثبت نام کرده اند و توانسته ایم حداکثر ظرفیت تعداد تیم در این لیگ را داشته باشیم و تاکنون تیمی نیز از لیگ انصراف نداده است.

وی افزود: سال گذشته 10 تیم در لیگ نقش جهان داشتیم و امسال با استقبال خوبی از سوی تیم ها روبرو شده ایم ضمن آنکه در لیگ  امسال از شهرهای مختلفی  در لیگ نقش جهان  تیم داشته ایم.

مدير اجرايي ليگ تکواندو دسته يک تصریح کرد: امکان دارد طبق روال سال های گذشته از هفته های پایانی دور برگشت مسابقات تیم هایی که امیدی به قرار گرفتن روی سکو و یا صعود به لیگ برتر از ادامه مسابقات انصراف دهند که به همین منظور  تدابیر ویژه ای برای جلوگیری از این اتفاق کرده ایم تا لیگ پویاتری داشته باشیم.
 
مبارکی در خصوص  استفاده از هوگوهای معمولی  در لیگ نقش جهان گفت: بنابر  تصمیم  مسئولان فدراسیون  تکواندو  امسال هم مسابقات لیگ نقش جهان با هوگوهای معمولی برگزار می شود وهنوز برنامه ای برای استفاده از هوگوهای الکترونیکی در این لیگ نداریم.
 
وی افزود:  هفته پنجم و ششم از دور رفت مسابقات لیگ دسته یک نقش جهان هفتم مهر برگزار می شود اما میزبان آن هنوز مشخص نشده است امسال در لیگ نقش جهان سعی می کنیم میزبانی را در همه استان های شرکت کننده داشته باشیم.

وی اظهار داشت: هفته سوم و چهارم از دور برگشت لیگ دسته یک نقش جهان با میزبانی خوب دشت جمعه 24 شهریور برگزار شد و همه 12 تیم لیگ  در مسابقات حاضر بودند.

گفتنی است:  در هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک نقش جهان تیم هیئت تکواندو  و هرمزگان هشت بر صفر مغلوب موسسه آموزش عالی زند فارس شد،  شرکت پالایش نفت آبادان 6 بر 2 از مناطق نفت خیز شکست خورد،‌ مقاومت  با همین نتیجه از سد ساز حفار زاینده رود کاشان گذشت،‌هیئت تکواندو  و آذربایجان شرقی هفت بر یک هیئت قزوین را برد،‌اموزشگاه مژدهی رشت با الماس بتن همدان به تساوی چهار بر چهار ریده و آکادمی  قهرمانان اسلامشهر 6 بر 2 از سلحشور البرز شکست خورد.

در هفته چهارم دور رفت آکادمی قهرمانان هفت بر یک هرمزگان ر ا برد،  شرکت پالایش پنج بر سه آذربایجان  شرقی را مغلوب کرد ،‌ مقاومت 6 بر2 از سد قزوین گذشت، زاینده رود با همین نتیجه مغلوب الماس بتن شد،‌ مناطق نفت خیز 6 بر2 سلحشور را برد و آموزشگاه مژدهی نیز با همین نتیجه از سد زند فارس  گذشت.
 
در جدول رده بندی مسابقات نیز تیم مقاومت با 12 امتیاز  و تفاضل برد بهتر صدر نشین است،‌ مناطق نفت خیز جنوب  نیز با 12 امتیاز  و تفاضل برد کمتر دوم و الماس بتن همدان در مکان سوم قرار دارند.
 
در بخش بهترین ها نیز سید مهرداد رکنی از تیم مناطق نفت خیز جنوب  و علی اشرف قنبری از مقاومت به عنوان بهترین مربیان،‌ اکبر صادق از آموزشگاه  مژدهی رشت و حسین مهربان از آکادمی قهرمانان اسلامشهر به عنوان بهترین سرپرستان،‌ محسن پروانه از الماس بتن همدان و میثم خلیلوند از سازه حفار زاینده رود کاشان به عنوان فنی ترین بازیکنان،‌ علی بای سرخی از مازندران  به عنوان بهترین داور و هیئت هرمزگان و هیئت قزوین به عنوان تیم اخلاق  انتخاب شدند./مح
برچسب ها: اجرایی ، شهرهای ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار