ژوزه مانوئل:

پرسپوليس تيم من است، مربي را خودم انتخاب مي كنم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: انتخاب مربي به عهده من است و مسائل کادر فني در حيطه اختيارات سرمربي است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مدت زيادي تعطيل بوديم فردا يك بازي سخت مقابل تيم اول جدول ليگ برتر داريم كه براي دو تيم مهم است نفت تهران جوان و با انگيزه اي كه مسئولان و مربيان اين تيم سعي دارند كه اين تيم در صدر جدول باقي بماند.

وي ادامه داد: از نفت شناخت كافي داريم و نوع عملكردشان براي ما روشن است و خود را آماده اين ديدار كرده ايم .

ژوزه خاطرنشان كرد: بازيكنان ما با تمام تلاش خود سعي دارند كه با آرامش بالا فوتبال مناسبي را در اين ديدار به نمايش بگذارند.

وي ادامه داد: از رسانه ها خواهش دارم كه روي پرسپوليس فشار نياورند تا قهرمان شود و اميدوارم آرامش به تيم ما بازگردد.

ژوزه در مورد عدم حضور ملي پوشان گفت: مدت زيادي بازيكنان خوب خود را به خاطر اردو و بازي تيم ملي در اختيار نداشتيم.

ما 3 هفته بازي مي كنيم و تيم همان اندازه تعطيل مي شود، اين مسئله براي بازيكنان ليگ و تيم ملي فوتبال اصولي نيست ليگ ايران 150 روز تعطيلي دارد و من اين مسئله را در هيچ جاي دنيا نديدم.

وي ادامه داد: ما بايد با اين شرايط غير اصولي وفق دهيم تا در بازي هاي آينده به نتيجه دلخواه دست پيدا كنيم.

ژوزه در مورد شرايط سوي بازيكن برزيلي گفت: اگر باشگاه پرسپوليس به من اجازه دهد در روزهاي آينده به دنبال جانشين سوي خواهم بود تا جاي  خالي وي را پر كنيم.

وي در مورد مربيگري تارتار در پرسپوليس تصريح كرد: پرسپوليس تيم من است و من بايد مربي را خودم انتخاب كنم اگر هم قرار باشد مربي به كادر اضافه شود با نظر مستقيم من صورت خواهد پذيرفت.

* منصور ابراهیم زاده: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:‌ فردا یکشنبه 26 شهریور یک بازی حساس با پرسپولیس داریم. پخش زنده تلویزیونی نیز به حساسیت این دیدار خواهد افزود، بازیکنان پرسپولیس ملی پوش هستند و بازی کردن مقابل آنها سخت است.

وی ادامه داد: من به بازیکنان خود اعتقاد دارم و سعی و تلاشمان گرفتن 3 امتیاز است.

ابراهیم زاده در مورد محروم و مصدومان تیم نفت تهران گفت:‌ سوشا مکانی به دلیل مصدومیت نمی تواند برای ما به میلان بیاید و هیچ محرومی نداریم.

وی در مورد تیم ملی فوتبال افزود: تیم ملی فوتبال شانس دارد که هنوز مستقیم به جام جهانی برود و نیاز به آرامش دارد و تغییرات مؤثر نخواهد بود. تفکرات بررسی شود.

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: رسانه ها و مردم در موفقیت تیم ملی تأثیر گذار خواهند بود که تیم ملی در بازی های آینده با روحیه و انگیزه بالا به مصاف حریفان خود برود.

وی ادامه داد: 2 بازی حساس با کره جنوبی داریم که اختلاف امتیازی ما به آنها 3 امتیاز است و می توانیم با دو بازی خوب به جام جهانی صعود کنیم. /مح

برچسب ها: مانوئل ، پرسپولیس ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار