باید به کسانی که ضمن تحصیل به فعالیت های علمی فناوری می پردازند توجه شود تا با هدایت آنها به سوی علم واقعی حرکت کنیم.

 مصطفی صائمیان مسئول حوزه فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان در گفتگو با خبرنگار صنفی و آموزش باشگاه خبرنگاران افزود: جلسه مشترک جهت همکاری های متقابل بین باشگاه  پژوهشگران و استاندارد خراسان شمالی در ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران برگزار شد.
 در این جلسه استاندار خراسان ضمن اشاره به لزوم فرهنگ سازی بین نخبگان و اعضای باشگاه به آشنایی بیشتر با عملکرد باشگاه و بررسی راه کارهای متقابل و تقویت باشگاه پژوهشگران در استان خراسان شمالی تاکید کرد.
 وی گفت: استاندار خراسان، باشگاه پژوهشگران جوان را حلقه مفقوده در بین دانشگاه های کشور دانست و گفت: باید به تفاوت کسانی که صرفا به قصد سواد آموزی وارد دانشگاه می شوند و کسانی که ضمن تحصیل به فعالیت های علمی و فناوری می پردازند توجه شود همچنین با هدایت جوانان و نخبگان به سوی علم واقعی و معرفت به همان راهی می رویم که مقام معظم رهبری نیز در خصوص بصیرت توصیه کردند.
بنابراین بصیرت را در بین اعضای باشگاه باید افزایش داد و از مسئولین بخواهیم در این راه سرمایه گذاری های مادی و  معنوی را پیش بینی کند.
 صائمیان با اشاره به سخنان دکتر کریم زارع تصریح کرد:  کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران  دراین جلسه گفت با مذاکراتی که با جوانان  و استعداد های درخشان داشتیم امیدوارم بتوانیم اولین شرکت دانش بنیان  را در استان خراسان تشکیل  دهیم./عط
برچسب ها: پژوهشگران ، فناوری ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار