رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي از افتتاح 4 هتل و هتل آپارتمان در استان همزمان با بزرگداشت هفته گردشگري خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، تراب محمدي با اشاره به نزديك شدن هفته گردشگري، در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت برخی واحدهای تاسیسات گردشگری استان، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هتل قصر در شهرستان اسكو و هتل آپارتمان هاي ماهان در هشترود و خانه كارگر در تبريز و هتل آنزاي كليبر در هفته گردشگري افتتاح مي شوند.

وي همچنين از افزوده شدن يك هتل پنج ستاره ديگر به مجوعه هتل هاي شهر تبريز خبر داد و افزود: هتل پنج ستاره لاله واقع در ميدان شهيد فهيمده تبريز نيز تا اواخر سال جاري افتتاح خواهد شد.

محمدي در ادامه اظهار داشت: 21 هتل نيز مجوز ساخت خود را دريافت كرده اند كه با آغاز عمليات احداث، تا سه سال آينده به مجموعه هتل هاي استان اضافه خواهند شد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان در بخش ديگر از سخنانش از سرمايه گذاري در روستاهاي استان آذربايجان شرقي خبر داد و گفت: در راستاي توسعه صنعت گردشگري و ارتقاي روستاهاي استان، به روستاهايي كه داراي قابليت هاي بالايي براي جذب گردشگر هستند مجوز احداث اماكن اقامتي گردشگري روستايي داده مي شود.

محمدي همچنين اعلام كرد: در سال جاري مجوز احداث 9 مورد از اماكن اقامتي و هتل آپارتمان جديد در شهر تبريز به سرمايه گذاران حوزه هاي گردشگري داده شده است. /س

 

برچسب ها: افتتاح ، گردشگری ، هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.