سند واحدهای مسكونی مهر واگذار شده به متقاضیان باید هرچه سریعتر صادر شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، استاندار زنجان، مسكن مهر را اقدامی جدید و از ابتكارات رئیس جمهور دانست و گفت: درصورتی كه بتوان با سرعت و كیفیت برنامه ریزی های صورت گرفته را اجرا كرد، مردم می توانند از منافع آن منتفع شوند.

رئوفی نژاد یكی از مشكلات و دغدغه سازمان های فعال در حوزه ساخت و ساز مسكن مهر را صدور سند برای مالكان و متقاضیان دانست و افزود: باید كمیته ویژه ای برای رفع مشكلات مالكان، پایان كار و صدور سند تشكیل و در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

وی بر لزوم ارائه گزارش دقیق و شفاف از وضعیت واحد های مسكونی واگذار شده و در دست اجرا تاكید و اظهار كرد: مسئولان باید متوجه باشند كه رسیدگی هرچه سریعتر به مشكلات و رفع آنها به نفع ساكنان و متقاضیان و تاخیر در حل آنها به ضرر دستگاه های اجرایی خواهد بود.

نماینده عالی دولت در زنجان، به انجام بازدید های دوره ای از پروژه های مسكن مهر واگذار شده و در دست اجرا پس از هفته فاع مقدس اشاره كرد و ادامه داد: در جریان این بازدید ها به مشكلات ساكنان و متقاضیان رسیدگی و از نحوه عملكرد مسئولان گزارش دریافت خواهد شد.

وی به كندی عملیات اجرایی طرح دو هزار و 300 واحدی رضوان به پیمانكاری جهاد نصر اشاره و خاطر نشان كرد: این واحد های مسكونی بزرگترین طرحی است كه تا کنون به این شركت واگذار شده است.

رئوفی نژاد با بیان اینكه تا کنون در تمامی طرحهای واگذار شده به جهاد نصر اقدامات موثری با كیفیت، دقت، قیمت و زمانبندی مناسب برای اجرای طرح ها صورت گرفته است، افزود: متاسفانه با وجود 14 ماه تاخیر از زمان تعهد شده برای واگذاری واحد های مسكونی، این عملكرد از این شركت قابل قبول نیست.

مدیر كل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در این جلسه از تحویل و افتتاح شش هزار و 500 واحد مسكونی مهر به متقاضیان در نیمه دوم امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: این اداره كل تا پایان كار دولت دهم، تمامی طرحهای مسكن مهر را به متقاضیان تحویل خواهد داد.

باباپور با بیان اینكه به طور متوسط روزانه 52 واحد مسكونی به متقاضیان تحویل می شود، اظهار كرد:امسال نامه انتخاب واحد به چهار هزار نفر از متقاضیان ارسال شده است و این برنامه در مرحله قرعه كشی قرار دارد.

وی به اضافه شدن 73 هكتار زمین از اراضی راه و شهرسازی به محدوده شهر زنجان، اشاره و تاکید کرد: سعی می شود با برنامه ریزی صورت گرفته، با احداث مسكن مهر در این اراضی، به درخواست متقاضیان پاسخ مثبت داده شود./س



برچسب ها: سند ، مسکن ، مهر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.