حوزه هنری استان خراسان شمالی بعد از بازبینی و تولید آثار نمایشی، با سه نمایش تولیدی به همایش منطقه چهار نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه راه یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاترماه، نمایش های «سایه های یخ زده» به نویسندگی سید امیر رستگار و كارگردانی غلامرضا یوسفی و نمایش «غزل خوانی در شب بی پناهی» به نویسندگی عباس جانفدا و كارگردانی سید مهدی كشمیری آثار راه یافته به بخش صحنه ای بزرگسال همایش منطقه چهار جشنواره تئاتر ماه هستند.

 بنابراین گزارش، نمایش «جمعه با پدر بزرگ» به نویسندگی حسن دولت آبادی و كارگردانی زهرا بهادران در بخش نمایش صحنه ای كودك و نوجوان از جمله آثاری است كه در همایش منطقه چهار نهمین جشنواره سراسری  تئاتر ماه شركت می كنند.

بر این اساس نمایش «سایه های یخ زده» ساعت 21 روز شنبه 25 شهریور ماه و نمایش «غزل خوانی در شب بی پناهی» ساعت 11 و نمایش«جمعه با پدر بزرگ» ساعت 16 روز یكشنبه 26 شهریور ماه  در تماشاخانه اشراق و شمایل مشهد  به روی صحنه می رود.

گفتنی است، همایش منطقه چهار نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه از 24 لغایت 26 شهریور ماه در استان خراسان رضوی با حضور 14 گروه نمایشی از 6 استان برگزار می شود./م
 
برچسب ها: حوزه هنری ، خراسان ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
maryam
۰۹:۵۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۱
جمعه با پدر بزرگ عالی بود.بقیه زیاد خوب نبودن.
آخرین اخبار