کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های فجر شیراز و داماش گیلان با حضور سرمربیان این دو تیم برگزار شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس  محمود یاوری سرمربی فجر گفت : بازیکنان فجر در شرایط خوب ومطلوبی به سر می برند البته دو بازیکن مصدوم داریم که آقایان حمید جوکار وهادی ایمانی هستند بقیه بازیکنها شرایط خوبی دارند .وی افزود: تعطیلات برای ما فرصت خوبی بود تا به امادگی برسیم ونهایت استفاده را از ان کردیم و در طول ان  چند روزی در بوشهر اردو داشتیم وبا تیم های شاهین و ایرانجوان جوان بوشهر بازی کردیم که بازیکنان را به شرایط امادگی رساند.
با توجه به شناختی کهنسبت به داماش داریم هم فیلم بازی های داماش را دیدیم و هم تمرینات انها را زیر نظر داشته ایم و شناخت خوبی به این تیم پیدا کرده ایم ولی این بازیکنها هستند که باید در زمین وظایف فردی گروهی وتاکتیکی خود را انجام دهند تا تیم نتیجه بگیرد .
امید هرندی سرمربی داماش هم  گفت: بازیکنان داماش در شرایط خوبی قرار دارند مصدوم ها به تیم رسیده اند و آماده بازی هستند .فجر امسال تیم خیلی خوبی است با توجه به شناختی که  از این تیم داریم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم در طول دو هفته تعطیلات کار کردیم و مطمئن هستم تماشاگران یک بازی زیبا از این دو تیم خواهیم دید .
یاوری در خصوص تیم ملی گفت:تیم ملی یک تیم خسته و بی انگیزه است مخصوصا بخاطر وجود بازیکنان قدیمی که در انها انگیزه کمی وجود داشت.اقای کیروش باید در انتخابهای بعدی خود در خصوص بازیکنان و دستیارانش تجدید نظر کند .
و باید در تیم ملی از بازیکنان جوان و به روز استفاده کرد.
هرندی سرمربی داماش هم درباره تیم ملی گفت:درحال حاضر صحبت کردن در باره تیم ملی بی فایده است .ان زمان که باید انتقاد می شد کسی انتقاد نکرد .اوردن کی روش اشتباه بود ولی الان برکناری او هم اشتباه است باید وی راحفظ کرد و تقویت شود تا بتواند تیم را به جام جهانی ببرد و دور از دسترس نیست  به شرط اینکه اقای کیروش و فدراسیون را با یک باخت به لبنان مورد هجوم قرار ندهیم .
 وی افزود :انتخابهای بازیکن درست نبوده ببینید بازیکن هایی که انتخاب شده اند در رده چندم لیگ هستند و وقتی بازیکنان از تیم های ضعیف انتخاب می شوند انتظار دارید تیم به کجا برود  تیم ملی یعنی انتخاب بهترین واماده ترین بازیکنان کشور .
تیم فجر با یازده امتیاز چهار امتیاز اختلاف نسبت به صدر نشین  در رده هشتم جدول قرار دارد و با پیروزی مقابل داماش می تواند به  بالای جدول بازگردد. داماش هم با 9 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ قرار دارد .
بازی تیم های فجر شهید سپاسی و داماش گیلان در هفده هشتم لیگ برتر فوتبال کشور ساعت هجده وسی دقیقه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می شود./س

برچسب ها: کی روش ، نشست ، خبری ، فجر ، داماش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.