شهردار شیراز گفت: مدرنترین پارک آبی کشور در شیراز آماده سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس علیرضا پاک فطرت در جمع شهروندان محله کوشک میدان زیر ساختهای ایجاد شده در جنوب شیراز را برای سرمایه گذاری خوب توصیف کرد و اظهار داشت: بوستان 50 هکتاری در حاشیه شمالی بزرگراه امام خمینی(ره) به همراه یک پارک آبی مدرن آماده سرمایه گذاری بخش خصوصی است.
وی ظرفیتهای ایجاد شده از سوی شهرداری به همراه زمین و پروانه برای احداث این پارک آبی را در راستای جذب سرمایه گذار توانمند، مناسب دانست.
وی به معابر شهری ایجاد شده در منطقه پنج شهرداری و برنامه ریزیها برای ارتقای سطح زندگی در این منطقه نیز اشاره و تصریح کرد: بولوار دولت بر اساس پیش بینیها آمادگی تبدیل شدن به یک مرکز خدماتی و اداری با حضور تعاونیها، بانکها و ادارات را دارد.
شهردار شیراز زیرساختها برای احداث بانک و ساختمانهای اداری را در بولوار دولت آماده دانست و افزود: به نظر می رسد فعلا عزمی برای این انتقال وجود ندارد.
پاک فطرت در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع آرامگاه شهدا، افزود: تقاطع غیر همسطح رضوان به همراه آزاد سازی های گسترده در ورودی دارالرحمه، این مکان را به یک نقطه زیبا و منحصر بفرد شهری تبدیل خواهد کرد.
وی با بیان اینکه آرامستان جدید شیراز در کیلومتر 12 محور خرامه آماده خدمات رسانی است، بیان کرد: دارالرحمه شیراز با محوریت آرامگاه شهدا به یک مرکز بزرگ فرهنگی تبدیل می شود./س

برچسب ها: پارک ، آبی ، شیراز ، سرمایه گذار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.