سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: در دو سال اخیر فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان با توجه به تیم ملی نوجوانان و برگزاری اردوهای داخلی و خارجی زمینه های هر چه بهتر آماده شدن تیم ملی نوجوانان را فراهم کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم ملی نوجوانان در این باره گفت: اردوهای ما پیش از آغاز مسابقات امروز به پایان می رسد و ما از 26 بازیکنی که در این اردو بودند 3 بازیکن را خط خواهیم زد و با 23 بازیکن در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا در تهران شرکت خواهیم کرد. خوشبختانه در دو سال اخیر فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان با توجه به تیم ملی نوجوانان و برگزاری اردوهای آماده سازی داخلی و خارجی زمینه های هر چه بهتر آماده شدن تیم ملی نوجوانان را فراهم کرد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر خوشبختانه هیچ مصدومی نداریم و بازیکنان با روحیه خوب پا به رقابت ها خواهند گذاشت. با توجه به میزبانی کشورمان در این رقابت ها همه از تیم ملی نوجوانان توقع خاصی دارند و امیدواریم به یاری خدا کمک مسئولین و حمایت مردم و رسانه ها بتوانیم قهرمانی سال 2008 را تکرار کنیم و سهمیه حضور در جام جهانی 2013 امارات را کسب کنیم. حریفان همه با آمادگی و دیدارهای دوستانه پا به رقابت ها می گذراند و حتی تیمی مثل کویت که همگروه ماست امروز به مصاف نوجوانان استقلال می رود و فردا با تیم ملی زیر 14 سال بازی می کند و این نشان می دهد که چقدر حضور در این رقابت ها مهم است. ضمن اینکه شواهد نشان می دهد فدراسیون فوتبال با مدیریت خوب زمینه برگزاری هر چه بهتر قهرمانی نوجوانان آسیا در تهران را با زیرساخت های مناسب و مورد نظر ای اف سی فراهم کرده است که جای امیدواری دارد. لائوس و یمن و همه تیم ها با تمام توانشان در این رقابت ها شرکت می کنند و به نظر من هیچ حریف آسانی وجود ندارد.

دوستی مهر در پایان گفت: امسال همه رقابت ها از کیفیت بالای برخوردار خواهد شد چرا که کشورهای آسیایی در سطح فوتبال پایه به شدت در حال کار کردن هستند و نمود توسعه فوتبال پایه در آسیا می توان در نتایج اخیر تیم ها دید. امیدواریم که بتوانیم با شاد کردن دل مردم و همچنین به رخ کشیدن فوتبال پایه ایران به حریفان نشان دهیم که در حال ساخت نسل جدید برای فوتبال ایران هستیم و این نسل بتواند آینده تیم های ملی ایران را بیمه کند. مردم ما را از دعای خیرشان بی نصیب نکنند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار