سرمربی تیم والیبال بانک کشاورزی گفت: متأسفانه باشگاه های متمول در طول مسابقات لیگ برتر فقط به دنبال نتیجه هستند.

 مسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه با ورود برخی باشگاه های متحول و تیم هایی که فقط با پول سر و کار دارند باعث شد تا قضیه بازیکنان سازی و توجه به آینده در لیگ تا حدودی کم رنگ شود، این باشگاه ها فقط به دنبال ستاره ها و بازیکنان صاحب نام هستند.
وی تصریح کرد: تیم بانک کشاورزی در طول مدت حضورش در مسابقات لیگ برتر والیبال فقط به دنبال جذب بازیکنان جوان و گمنام بوده و تا اجرای برنامه ای گسترده و حمایت از آنها به نوعی در رشد آینده والیبال کشور گام بردارد.
 وی در خصوص چگونگی حضور در مسابقات لیگ برتر امسال اظهار داشت: حدود یک ماه است که تمرینات آماده سازی را برای حضوری موفق در مسابقات لیگ برتر آغاز کرده ایم شرایط آماده سازی در حد بضاعتمان مطلوب است.
آرمات در مورد جذب بازیکن خارجی اظهار داشت: با توجه به آنکه نام حامی مالی این تیم به عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی ثبت نشده است ما برای جذب نیروی خارجی به مشکل برخورد می کنیم به همین دلیل از این تصمیم صرف نظر کردیم. وی هدف از حضور در مسابقات لیگ برتر امسال را قرار گرفتن در جمع راه یافتگان به مرحله پلی آف عنوان کرد و گفت: ما برای نیل به این هدف نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار