رئیس پلیس راه های خراسان جنوبی گفت : در آستانه روزهای پایانی تعطیلات تابستانی ترافیک سنگینی جاده های کشور وهمچنین استان خراسان جنوبی را در بر گرفته که توصیه می شود مسافران بیشتر مراقب باشند.

 

سرهنگ امینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند , با اشاره به اینکه جاده های خراسان جنوبی با توجه به کویری بودنش خستگی را به راننده تحمیل می کند افزود : جاده های خراسان جنوبی محل گذر حرکت مسافران از استان های سیستان بلوچستان , استانهای مرکزی و جنوبی کشور به سمت خراسان رضوی و بالعکس است که مسافران مسافت طولانی را طی می کنند و باعث خستگی و خواب آلودگی رانندگان می شود.

وی تصریح کرد : بنابراین به مسافران توصیه می شود تا مدیریت زمان را در رانندگی خود قرار دهند و بین ساعت های 12 تا 16 بعد از ظهر و همچنین در ساعات اولیه صبح ترجیحا رانندگی نکنند .

وی همچنین با اشاره به اینکه اکثر جاده های خراسان جنوبی دو طرفه است افزود : کوچکترین غفلت و یا اتخاذ سرعت غیر مجاز منجر به انحراف به چپ خودروها و بروز تصادفات رخ به رخ می شود در نتیجه رانندگان رعایت سرعت , حوصله و صبر را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند .

رئیس پلیس راه های خراسان جنوبی افزود : بیشترین تصادفاتی که در شهریور ماه سالجاری در استان رخ داد ناشی از خستگی و خواب آلودگی و تخصی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در تابستان سال جاری بیشتر ین آمار کشته شدگان تصادفات واژگونی سرنشین ردیف عقب ماشین بوده اند افزود : متاسفانه بستن کمر بند در سرنشین های عقب ماشین رخ می دهد که توصیه می شود رانندگان بیش از پیش این موضوع را رعایت نمایند .

در یک هفته گذشته در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی 22 فقره تصادف رخ داد که 3 فقره تصادف فوتی, 24 نفر مجروح , 12فقره منجر به جرحی و 7 فقره منجر به خسارت بوده است./س

برچسب ها: هشدار ، پلیس ، به ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.