معاون کنسولی و پارلمانی وزیر امور خارجه گفت: دیپلماسی و روابط متقابل کشورهای غربی برمبنای حمایت از رزِیم صهیونیستی و صهیونیستها در جهان است.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، حسن قشقاوی  روز جمعه در مراسم یادواره 43 شهید روستای سنگچال از توابع بخش امامزاده عبدالله (ع) آمل افزود: متاسفانه کشورهای غربی دنباله رو و حامی سیاست های آمریکا هستند و بی توجه به منافع داخلی و عمومی شهروندان خود از لابی ها و سیاسیون رژیم صهیونیستی حمایت و دفاع می کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه با هیچ کشوری قصد دشمنی نداشته و ندارد و این کشورهای غربی هستند که دشمنی خود را با ایران به طورعلنی به همه دنیا اعلام می کنند، گفت: به سفرای اسپانیا، دانمارک و سوئد اعلام کردیم که اتهام های دشمنی و تجاوزگری که شما و سایرکشورهای غربی به ایران می زنید، به شما برمی گردد و همه کشورهای آزاده دنیا به خوبی و به روشنی از فعالیت های خصمانه غرب علیه ایران مطلع هستند.
 
معاون کنسولی و پارلمانی وزیر امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به استقلال و تمامیت ارضی همه کشورها احترام گذاشته و خواهد گذاشت و تاکنون هم ادعای یک متر از خاک کشور دیگری را نداشته و نخواهد داشت.
 
وی گفت: کشورهای غربی که خود داعیه حقوق بشر دارند به حقوق 400 هزار ایرانی در کشور کانادا پایبند نیستند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار