عدم پرداخت مطالبات مترو با گذشت 6 ماه از سال 91 افتتاح TBM برای خط 3 مترو مدیر عامل مترو تهران از عدم پرداخت مطالبات مترو در سال 91 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هابيل درویش گفت: مطالبات مترو در سال 91 با گذشت 6 ماه از سال هنوز پرداخت نشده و کم لطفی‌ها به مترو تهران همچنان ادامه دارد.
این در حالی است که مترو تهران ماهانه 70 میلیارد تومان هزینه دارد.
وی ادامه د اد: دستگاه  حفاری مکانیزه مترو معروف به دستگاه حفاری TBM برای خط 3 مترو در میدان منیریه در قلب تهران افتتاح شد.
درویش ادامه داد: خط 3 مترو به طول 35 کیلومتر بلند‌ترین خط مترو در خاورمیانه است که با 28 ایستگاه از بزرگراه آزادگان در جنوب غربی تهران آغاز می شود و با گذر از مسیر اصیل و مدیریت شهر از میدان راه‌آهن خیابان ولیعصر خیابان مولوی و میدان منیریه چهارراه امیر اکرم ، چهارراه ولیعصر، میدان ولیعصر،‌سه راه فاطمی، خیابان بهشتی  از طریق بزرگراه شهید صیاد شیرازی به خیابان مغان میدان نوبنیاد ، اقدسیه ازگل و شهرک قائم در منتهی الیه شرق آن می‌رسد.
مدیر عامل مترو تهران با اشاره به این که این خط به طول 6 هزار و 827 متر از میدان زمزم شروع شده و پس از گذر از میدان راه‌آهن و میدان منیریه و عبور از خط 2 به تقاطع خیابان ولی عصر امام خمینی از خیابان ولی‌عصر حد فاصل چهارراه امیداکرم و جمهوری خارج می‌شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این خط در دی ماه به بهره‌برداری می‌رسد از این پس هیچ مشکلی برای خیابان ولیعصر و محدوده منیریه به وجود نخواهدآمد./ف
برچسب ها: لطفی ، مترو ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار