جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ضمن محکوميت شديد اقدام وقيحانه و زشت استكبار جهاني در اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)، نفرت و انزجار خود را از اين‌گونه حركات مذبوحانه، اعلام مي دارد و اين ضايعه تاسف‌بار را به محضر مبارک امام زمان(عج)، ولي امر مسلمين جهان ،علماي اسلام و و امت بزرگ اسلامي تسليت مي‌گوييم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ضمن محکوميت شديد اقدام وقيحانه و زشت استكبار جهاني در اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)، نفرت و انزجار خود را از اين‌گونه حركات مذبوحانه، اعلام مي دارد و اين ضايعه تاسف‌بار را به محضر مبارک امام زمان(عج)، ولي امر مسلمين جهان ،علماي اسلام و و امت بزرگ اسلامي تسليت مي‌گوييم.

بي شك توهين به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)، اهانت به مقدسات مسلمانان جهان، قداست ستیزی و.. از جمله توطئه هاي كهنه شده نظام سلطه است كه هر روز رنگ و لعابي تازه به خود مي گيرد.  اهانت به دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشأن(ص) در فيلم ها و رسانه هاي اروپايي و آمريكايي تا سوزاندن قرآن توسط کشیش ملعون آمریکایی و چندي پيش اهانت به ساحت مقدس امام هادی (ع) توسط پياده نظام داخلي صهيونيست جهاني؛ بخشي از توطئه صهيونيست جهاني است كه به طور دقيق پاشيدن خاك بر چهره تابناك خورشيد است.

اكنون به روشني شاهد آن هستيم كه توطئه هاي امريكا امروز در دنيا مخصوصا منطقه خاورميانه شكست خورده است و بيداري اسلامي در منطقه، منافع نظام سلطه را به خطر انداخته و امريكا از ترس از بين رفتن همه منافع خود در دنيا و منطقه، مكرر دچار اشتباهات فاحش شده و با هدف تغيير اين معادله كلي و برقراري سلطه مجدد خود، اقدام به تحركاتي مي كند كه بايد گفت اين فرآيندي كه دنبال مي‌شود، قطعاً سراشيبي سقوط دولتمردان امريكايي و صهيونيست جهاني را تسريع خواهد كرد.

مسلمانان خشمگين در تمامي كشورها به دنبال اهانت به پيامبر خود از ديوار سفارت امريكا بالا مي‌روند و پرچم اين كشور را پايين كشيده و آتش مي‌زنند و به جاي آن پرچم لا اله الا الله را بر مي‌افرازند، اين بدان مفهوم است كه ضديت با امريكا تنها منحصر به ليبي و به آتش كشيدن سفارت اين كشور نمي شود، بلكه اين اتفاق در يمن، مصر، تونس، اردن، تركيه و ده‌ها كشور منطقه و حتي كشورهاي فرا‌منطقه‌اي همچون كشورهاي امريكايي و اروپايي رخ داد. در اين صورت است كه بايد نظام سلطه دريافته باشد كه انزوايي جهاني آن را فرا گرفته و نفرت و انزجار به آن رو به فزوني گرفته است.

اين روزها این تنها سلمان رشدي مرتد، كارگردان هتاك و آن كشيش ملعون آمريكايي نیست که باید به سوراخي براي حفظ جان خود بخزد، بلکه سفیران کشور توهین‌کننده در کشور‌های اسلامی نیز دیگر احساس امنیت نخواهند کرد و بي هيچ شك و شبهه اي، ادامه شکسته شدن ابهت پوشالي آمريكا، اسراييل و غرب در مناطق اسلامي که با موج بیداری اسلامی تشدید شده است، می‌تواند تبعات جدی برای این نظام سلطه داشته باشد كه مهمترين آن، اضمحلال رژيم اشغالگر و سقوط حاكمان كاخ سياه آمريكا خواهد بود.

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي
25 شهريور 1391

 انتهاي پيام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار