فرماندار سرعین گفت: سرعین شهری بی‌نظیر در دنیاست که بیش از یک هزار و 500 برابر جمعیت خود مسافر پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کاظم دبیر دیروز در مراسم افتتاح جشنواره بازی‌های بومی و محلی شمالغرب کشور در سرعین افزود: این شهر در حالی که 5 هزار نفر جمعیت دارد از ابتدای امسال 7.5 میلیون مسافر را پذیرش کرده است.

وی با بیان اینکه این شهر در سطح خاورمیانه و شاید دنیا بی‌نظیر است گفت: آبگرم‌های این شهر توریسم‌پذیر یک ظرفیت بی‌نظیر است به طوری که پشت سر هم 11 آبگرم با دما، رنگ، بو و خاصیت مختلف وجود دارد.

دبیر با اشاره به اینکه سرعین میزبان مسافرانی از جای جای کشور و دنیاست افزود: شهر سرعین مقصد گردشگران خارجی نیز هست و ما با دو هدفگذاری کمی و کیفی سعی می‌کنیم توانمندی‌های این شهر را اعتلا دهیم.

فرماندار سرعین همچنین با بیان اینکه در دو سال اخیر در سرعین بیش از 14 جشنواره و همایش ملی برگزار شده است گفت: سرعین مستعد برای برگزاری رویدادهای کشوری و حتی بین‌المللی است به طوری که جشنواره فرهنگی ورزشی بومی- محلی در این شهر یک ظرفیت بی‌نظیر است تا این شهر بتواند در قامت یک میزبان شایسته از ورزشکاران توانمند پذیرایی کند.

دبیر در ادامه توجه به ورزش بومی- محلی و سنتی و همچنین روستائی- عشایری را یک ضرورت انکارناپذیر خواند و افزود: در این باب آنچه مهم به نظر می‌رسد توجه جدی به علاقه و سلیقه مردم است که امروز حضور مردم ثابت کرد که بیش از هر زمان دیگر به ایجاد شور و نشاط در جامعه و بین اقشار مختلف نیاز داریم./س 

برچسب ها: سرعین ، پذیرش ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.