معاون اماکن متبرکه و امورزائران آستان قدس رضوی گفت: : همزمان با دهه كرامت رضوي روزانه 200 سالمند در قالب گروه‌هاي زيارتي و سازماندهي شده به حرم مطهر مشرف مي‌شوند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره¬ای ، جوانان و پژوهش¬های اجتماعی آستان قدس رضوی، محمود ممتاز در جلسه ستاد جشن¬های میلاد رضوی در مشهد مقدس، با بیان این نکته که در ایام ولادت امام رضا(ع) وظیفه¬ای جز خدمت به زائران این امام عزیز نداریم، عنوان کرد: تاکنون توجه جدی به عاشقان اهل البیت غیر مسلمان نشده است و باید سیره رضوی با برنامه ریزی بیشتری ویژه همه اقشار نشان داده شود.

معاون اماكن متبركه و امور رفاه زائران آستان قدس رضوي ايمان، اخلاص و معرفت را مبناي خدمت خدمتگزاران بارگاه منور رضوي در اين آستان ملكوتي عنوان كرد.

وی با اشاره به اينكه 25 هزار خادم و خدمتگزار در 400 كشيك مشغول ارائه خدمت به زائران حضرت رضا(ع) هستند اظهارداشت: نظم و انضباط، مسئولیت‌پذیری و خدمت صادقانه از ویژگی‌های شاخص خادم و خدمت‌گزار بارگاه منور رضوی است.

ممتاز افزود: خدام و خدمتگزاران حرم مطهر رضوي در قالب 200 گروه ساماندهي شده با حضور در بيمارستان‌هاي مختلف استان‌هاي خراسان رضوي، شمالي و جنوبي به عيادت 7 هزار مريض خواهند رفت.

معاون اماكن متبركه و امور رفاه زائران آستان قدس رضوي خاطرنشان كرد: تمامي نوزاداني كه در سالروز ميلاد با بركت حضرت رضا(ع) متولد شده‌اند حفاظ حرم مطهر در گوش آنها اذان و اقامه خواهند گفت.

وي افزود: با هماهنگي‌هاي انجام گرفته با سازمان آموزش و پرورش خدام حرم مطهر رضوي با حضور در يك‌هزار مدرسه بسته‌هاي متبرك را ميان دانش‌آموزان مدارس سطح شهر مشهد توزيع خواهند كرد.

يادآور مي‌شود؛ بیش از 27 دستگاه و نهاد عضو شورای هماهنگی جشن های رضوی مي‌باشند كه این شورا به عنوان مسئول برنامه های جشن های مردمی دهه کرامت رضوي، این مراسم را برنامه ریزی، هدایت و ساماندهی می کنند./س


برچسب ها: معاون ، اماکن ، متبرکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.