مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره¬ای، جوانان و پژوهش¬های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت امسال یکصد شهرکشور و 12 شهرجهان میزبان جشن های «زیر سایه خورشید » خواهند بود .



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره¬ای ، جوانان و پژوهش¬های اجتماعی آستان قدس رضوی، جواد محمد زاده مقدم در جلسه ستاد جشن های میلاد رضوی که با حضور دستگاه های مختلف کشوری عضو در مشهد مقدس برگزار شد، افزود: بسته¬هایی با تمرکز بر پاسخ به نیاز اصلی مخاطب برگرفته از سنت حضرت رضا(ع) به اقشار مختلفی مانند بیماران بیمارستان ها، دانش آموزان در مدارس، خانواده¬های شهدا و.. اهدا می¬شود.

وی با بیان این نکته که سعی شده است با برنامه ریزی¬های انجام شده از پراکنده بودن برنامه ها و موازی کاری جلوگیری شود، عنوان کرد: محتوای برنامه¬ها با رویکرد اخلاقی، مبانی، اندیشه و سیره رضوی و شناساندن آن به اقشار مختلف مردم است.

محمد زاده مقدم با اعلام این نکته که مبلغان روحانی همراه با کاروان در دهه کرامت به بیش از یکصد شهرکشور و 13 شهرجهان اعزام می شوند، بیان کرد: سعی داریم خادمان این حوزه مداح و سخنگویانی باشند که بتوانند سنت و سیره حضرت رضا(ع) را به مستمعین انتقال دهند.

مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره¬ای، جوانان و پژوهش¬های اجتماعی آستان قدس رضوی درباره محتوای بسته¬هایی که در این ایام مبارک در اختیار مردم قرار می¬گیرد، گفت: تناسب محتوایی بین بسته¬ها و گیرنده وجود دارد که بیشترین تعداد آن توسط خادمین به اقشار مشخص شده هدیه می¬شود./س


برچسب ها: مدیر ، عامل ، موسسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.