نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم و مانه سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقاء فضای های فرهنگی هنری خراسان شمالی هماهنگی مسئولان را می طلبد.

  

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ موسی الرضا ثروتی، نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم و مانه سملقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی فرهنگی و فرهنگمدار بودن استان خراسان شمالی، میزبانی سه دوره جشنواره تئاتر رضوی در استان را غنیمتی گرانقدر شمرد.

وی افزود: گسترش معنویت و مفاهیم دینی و فرهنگ رضوی با برپایی برنامه هایی از این دست امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه تئاتر بهترین راه انتقال افکار و اندیشه های معنوی و ماندگار است، اظهار داشت: جشنواره محل تلاقی افکار و ایده های هنرمندان از سراسر کشور است و این امرموجب می شود تا هنرمندان استان در این عرصه با دیگر هنرمندان به تبادل فرهنگی بپردازند.

وی با تایید کمبود فضای فرهنگی هنری در استان، هماهنگی میان مدیران و مسئولان استانی را در این رابطه ضروری دانست و متذکر شد: بروز ناهماهنگی ها سبب شده است تا بودجه ای برگشت خورد یا با تأخیر جذب شود که این موضوع آسیب های زیادی را به استانی که عنوان گنجینه فرهنگ ها را دارد، وارد آورد.

وی ایجاد هماهنگی و تفاهم بین مسئولان از سوی استاندار را خواستارشد و اظهار امیدواری کرد: از این طریق بتوانیم شاهد رشد و توسعه استان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشیم./س

برچسب ها: ارتقا ، تئاتر ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.