نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، از ساخت فيلم اهانت آميز لابي صهيونيست ها، نسبت به پيامبر اسلام(ص)، به عنوان موج تازه اي از اسلام ستيزي و اسلام هراسي ياد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، در جمع نمازگزاران جمعه در مصلاي امام خميني (ره)، هدف آمريكاييها و صهيونيست ها كه با مواضع و تحركات تبليغي، همواره فضاي محافل رسانه‌اي و غير رسانه‌اي غرب را به سمت اسلام ستيزي و اسلام هراسي سوق مي دهند، را تنش بين مسيحيان و مسلمانان عنوان كرد.
امام جمعه شهركرد گفت: آنان در دهه هاي گذشته، كمونيست هراسي را معيار ايجاد هراس در دنيا معرفي كرده بودند و اكنون مصمم اند، تا با معرفي اسلام به عنوان يك دين خشونت طلب، به اهداف استعماري خود دست پيدا كنند.
وي، همچنين جلوه دادن صحنه قتل سفير و سه ديپلمات آمريكايي در ليبي به دست مسلمانان را صحنه اي ديگر از معرفي اسلام، به عنوان دين خشونت طلب ياد كرد و گفت: اين موضوع، يك سناريوي از پيش تعين شده است.
حجت السلام و المسلمين نكونام، با تشريح ويژگي هاي اخلاقي فردي و اجتماعي پيامبر اكرم (ص) گفت: رسول خدا (ص)، فردي صلح جو و مردمدار بود و ايشان، هيچ گاه خشونت افراد را با خشونت پاسخ نمي داد.
امام جمعه شهركرد گفت: ‌ما نيز اهل خشونت نيستيم و تا مادامي كه دشمنان به جنگ نرم با مسلمان مي پردازند، ما نيز با هوشياري و درايت اين رفتار آنان را خنثي خواهيم كرد.
حجت الاسلام و المسلمين نكونام، در ادامه با تبريك ميلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه كرامت، گفت: جايگاه و مقام اين بانوي بخاطر جهاد نفساني، استكبار ستيزي و بندگي است و عبادتش آنقدر والاست كه مي تواند شفاعت همه مؤمنان را به درگاه خداوند طلب كند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.