18 ووشو کاران تيم ملي جوانان کشورمان فردا 26 شهريور براي حضور در مسابقات جهاني جوانان عازم ماکائو مي شوند.

  مجید ملکی، مدیر تیم های ملی ووشو به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: آخرین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی ساندا و تالوی بانوان و آقایان کشورمان که برای حضور در چهارمین دوره رقابتهای جوانان جهان در ماکائوبه ترتیب از 12 و 15 شهریورماه آغاز شده بود فردا 26 شهریوربه منظور  اعزام به این پیکارها به کار خود پایان می دهد.
وی افزود:  این رقابتها در 3 رده سنی 9 تا 12 سال، 12 تا 15سال و 15 تا 18 سال و در دو بخش تالو و ساندای آقایان و بانوان برگزار می شود.
ملکی ادامه داد:در بخش ساندای پسران و در وزن52- کیلوگرم: امیر نجفی پور،در وزن60- کیلوگرم: یزدان میرزایی،در وزن65- کیلوگرم: جواد قزلسفلو ،دروزن70- کیلوگرم: جواد کرمی،در وزن80- کیلوگرم سهیل خدرویسی وسرمربیگری رامین موحدنیا و علی اصغر شعبانی به عنوان مربی حضور دارند.  وی افزود: فرشید اسدیان درفرم های تای چی و تای چی چوان، طاهر قاسمی در فرم های نان چوان، نن دائو و نن گوئن در رده سنی 15 تا 18سال و مهدی مختار پور در فرمهای چانگ چوان و جین شو و امیر حسین سلطانی در فرمهای چانگ چوان، دائو شو و گوئن شودر رده سنی 12 تا 15 سال و همچنین دررده سنی 9 تا 12 سال سهیل محمودی در فرمهای چانگ چوان و جین شو و محمد حسینی در فرمهای چانگ چوان و دائو شوتالوکاران تیم ملی کشورمان هستند که زیر نظر سرمربی چینی سون شی جیه و مربیگری غفار امانی آموزش دیده اند. مدیر تیم های ملی ووشو گفت: در بخش ساندای بانوان و در وزن52- کیلوگرم: سارا حجتی در وزن56- کیلوگرم: نادیا اعتماد مقدم در وزن60- کیلوگرم: زهره شهپری زیر نظر پانگ یان از چین و زهرا کریمی به عنوان مربی تمرین کرده اند. وی ادامه داد: در رده سنی 15 تا 18 سال هانیه رجبی و نفیسه پور گنجی در فرمهای چانگ چوان، دائو شو و گوئن شو و در رده سنی 12 تا 15 سال سپیده شاکریان در فرمهای نان چوان، نن دائو و نن گوئن و دررده سنی 9 تا 12 سال فاطمه اسدی نوری در فرم چانگ چوان و گوئن شو تیم ملی تالو بانوان کشورمان را تشکیل میدهند که هدایت آنان را  لوخائو مربی چینی  و مریم معماری به عنوان مربی عهداه دار هستند. گفتنی است :چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان از29 شهریورماه تا 3مهر ماه در ماکائو برگزار می شود.  /ق
برچسب ها: ووشو ، تیم ملی ، ماکائو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار