دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای علت هتاکی‌های اخیر به ساحت پیامبر اسلام(ص) را شکست استکبار جهانی در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران دانست.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای علت هتاکی‌های اخیر به ساحت پیامبر اسلام(ص) را شکست استکبار جهانی در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران دانست.

متن بيانيه بدين شرح است:

پس از برگزاری موفقیت آمیز شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران، استکبار جهانی به مرکزیت صهیونیسم بین‌الملل، که تمام تلاش‌هایش برای جلوگیری از برگزاری این اجلاس عقیم ماند، جهت تحت الشعاع قرار دادن موفقیت‌های این اجلاس و در یازدهمین سالگرد حادثه مشکوک 11 سپتامبر سرآغار جنگ همه جانبه آمریکا و متحدانش علیه جهان اسلام پرده دیگری از نمایش مشمئزکننده توهین به مقدسات اسلامی را آغاز کرد و در اقدامی منفور فیلمی که حاوی اهانت به پیامبر بزرگوار اسلام بود را در ایالات متحده آمریکا روی صحنه برد.

خوشبختانه این اقدام، در همان بدو امر با عکس العمل غیرتمندانه مسلمانان جهان مواجه شد و در کشورهای اسلامی مانند مصر و لیبی آتش فشان خشم مقدس جوانان مسلمان، لانه های جاسوسی آمریکا را در خود کشید و تبدیل به خاکستر کرد.

غرب مستکبر که همواره اسلام عزیز را مانعی مقابل تحقق اهداف سلطه جویانه خود می‌بیند و انقلاب اسلامی ایران و نظام برآمده از آن، امروز اصلی ترین مانع او در این مسیر سیطره بر منابع مادی می باشند، در طول این چند سال این تجربه شکست خورده را آزموده و هر بار به لطف الهی با عکس العمل مسلمانان جهان مواجه شده است.

از ماجرای سلمان رشدی مرتد مولف کتاب آیات شیطانی که با فتوای رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) مواجه شد تا کاریکاتور موهن، قرآن سوزی و... همه‌شان از کینه و نفرت غرب صلیبی و صهیونی مقابل اسلام عزیز دارند.

غرب فرو رفته در توحش قرون وسطی که به مدد بهره گیری از دستاوردهای علمی تمدن اسلامی توانسته است به پیشرفت های علمی و فناوری امروز نائل شود، متاسفانه قدرناشناسانه نمک خورده و نمکدان شکسته و با وقاحت پنجه بر رخسار درخشان پیامبر گرامی اسلام(ص) ، مقدس‌ترین شخصیت تاریخ بشریت می‌کشد ولی غافل است که "والله متم نوره ولو کره المشرکون".

ولی در کنار جریانی که به کمک خفقان رسانه ای و جریان یکسویه اطلاعات در غرب به عنوان جریان اکثریت معرفی می شوند، خوشبختانه افرادی منصف و برخوردار از شرافت انسانی در غرب وجود دارند که این حرکت موهن را محکوم کرده‌اند.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید ضمن محکومیت قاطع این اقدام موهن و تاکید بر مجازات عاملین این حرکت مشمئزکننده بر لزوم حرکت مجامع و سازمان های فرهنگی داخلی و بین المللی در مقابله با اهانت به مقدسات مسلمین، به عنوان یکی از مصادیق نقص حقوق بشر تاکید می‌کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: هتاکی ، پیامبر ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار