همزمان با سراسر كشور مردم مومن، ولایتمدار، بابصیرت و همیشه در صحنه كهگیلویه و بویراحمد در محكومیت هتك حرمت و جسارت آمریكا و اسرائیل به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) راهپیمایی كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، آحاد مختلف مردم و جمعی از مسوولان اجرایی كهگیلویه و بویراحمد در این راهپیمایی باشكوه حضور گسترده و چشمگیری داشتند.
این راهپیمایی در یاسوج پس از اقامه مراسم سیاسی و عبادی نماز جمعه از مقابل مصلای امام خمینی (ره) این شهر آغاز و تا میدان هفتم تیر ادامه داشت.
نمازگزاران یاسوجی شركت كننده در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی از قبیل 'الله اكبر'، 'لا اله الا الله'، 'محمد رسول الله'، 'مرگ بر آمریكا'، 'مرگ بر اسرائیل'، 'آمریكا اسرائیل این آخرین پیام است سپاه اسلامیان آماده قیام است'، 'راه امام و شهدا وحدت است پیروی از رهبری امت است'، 'امروز روز وحدت امت است وحدت امت باعث رحمت است'، 'یا حجت بن الحسن تسلیت تسلیت'، 'یا حجت بن الحسن عجل علی ظهورك'، 'نصر من الله و فتح قریب'، 'یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا'، 'خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است' و 'وای اگر خامنه ای حكم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند كه جوابم دهد' خشم و انزجار شدید قلبی خود را از این اقدام بی شرمانه و گستاخانه آمریكا و اسرائیل نشان دادند
در پایان این راهپیمایی پیام رهبر معظم انقلاب در مورد محكومیت هتك حرمت و جسارت آمریكا و اسرائیل به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) قرائت شد و شركت كنندگان با سر دادن تكبیر مفاد آن را تایید كردند.
نظیر چنین مراسمی با حضور گسترده و پرشور قشرهای مختلف مردم و با سر دادن شعارهای كوبنده در سایر نقاط كهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار شد./س

برچسب ها: محکومیت ، هتک ، حرمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.