به نظر می رسد که رسوایی های اخلاقی خاندان سلطنتی انگلستان پایانی ندارد و هر روز یکی از اعضای این خاندان خبر ساز می شود. هنوز خبر رسوایی اخلاقی نوه ملکه تمام نشده که عروس خبرساز شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در جدیدترین مورد از رسوایی های اخلاقی خاندان سلطنتی انگلیس که در طی این روزها موجی رسانه ای را ایجاد کرده است مربوط به بحث انتشار تصاویر عریان از "کیت میدلتون" عروس ملکه انگلستان است.

"کیت" و شوهرش "ولیام" زوج انگلیسی هستند که به عبارتی وارث تاج و تخت انگلستان محسوب می شوند و از آنها به عنوان پادشاه و ملکه آینده انگلستان یاد می شود در حال حاضر در سفر دوره ای جنوب شرق آسیا به سر می برند که با رسانه ای شدن تصاویر سفرشان به فرانسه با اخباری شوک آور رو به رو شدند.


"کیت میدلتون" عروس ملکه انگلیس

هفته گذشته این زوج برای تعطیلاتی کوتاه قبل از شروع سفر به آسیا به فرانسه عزیمت کرده و مدت کوتاهی را در آنجا اقامت داشتند. ظاهرا عکاسان یک نشریه فرانسوی موفق شده اند تا در جریان این سفر تصاویری عریان از عروس ملکه تهیه کنند که بلافاصله اقدام به انتشار آن در نشریه "کلوزر" فرانسوی کردند و به سرعت این تصاویر سر از فضای مجازی درآورده و موجب خشم شدید زوج سلطنتی شد.

این نشریه با عباراتی نظیر: "تصاویری از ملکه آینده انگلستان، نه آنطور که قبلا دیده اید و نه آنطور که بعدا خواهید دید" به انتشار این تصاویر پرداخته است. منابع نزدیک از خشم شدید زوج سلطنتی از این اقدام و احتمال طرح شکایت از این نشریه فرانسوی خبر داده اند.

چند هفته پیش نیز در جریان یکی از رسوایی های اخیر این خاندان، تصاویری از شاهزاده "هری"، نوه کوچک تر ملکه منتشر شد. این تصاویر وی را در حالت عریان در هتلی در شهر لاس وگاس آمریکا نشان می داد.

 این تصاویر اعتراضات زیادی را در افکار عمومی انگلستان نسبت به عدم رعایت اخلاق توسط اعضای خاندان سلطنتی و همچنین هزینه های این گونه تعطیلات که عمدتا از پول های مالیات دهندگان تامین می شود برانگیخت.

گروه شبانه باشگاه خبرنگاران با توجه به معذوریت های اخلاقی قادر به انتشار این تصاویر نبوده و صرفا به انتشار خبر این حادثه که احتمالا به یکی دیگر از افتضاح های بزرگ خاندان سلطنتی تبدیل خواهد شد اکتفاء می کند.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار