شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی فیلم اهانت به مقدسات اسلامی را محکوم کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ دانشجویان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی قبل از نماز جمعه امروز در پاسخ به اهانت فیلم آمریکایی- اسرائیلی به مقدسات اسلامی همانند دیگر دانشجویان در سراسر کشور تجمع کردند.

در این تجمع عضوشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در خراسان جنوبی به قرائت بیانیه پرداخت.

در این بیانیه آمده است مسلمانان جهان اسلام طی سالهای اخیر شاهد اهانت های متعدد به ساحت پیامبر اسلام (ص) وائمه اطهار(ع) بوده اند. دشمنان اسلام از هیچ عمل قبیحی مانند چاپ کاریکاتورهای اهانت آمیز توسط روزنامه دانمارکی، تولید فیلم فتنه در هلند، به آتش کشیدن قرآن توسط کشیش آمریکایی وموسیقی اهانت آمیز به ساحت مقدس امام هادی (ع) و.... خودداری نکردند.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است به تازگی نیز شاهد انتشار اینترنتی فیلم اهانت آمیز به ساحت مبارک پیامبر بزرگوار اسلام (ص) توسط سازندگان اسرائیلی وآمریکایی بودیم که به بهانه آزادی بیان، اجازه هر عمل ناشایست وتوهین به ادیان الهی را به خود می دهند. مسلم است که این گستاخی قلب هر مسلمانی را به درد می آورد.

طبق این بیانیه آنان که با ارتکاب این اعمال فکر می کنند اسلام ومسلمانان را تخریب می کنند بدانند که این اعمال مانند پاشیدن خاک بر چهره خورشید است ونتیجه ای جز اتحاد وانسجام هر چه بیشتر مسلمانان جهان را در پی ندارد./س

برچسب ها: پاسخ ، به ، اهانت به ، پیامبر ، اکرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.