مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان از نظر مثبت ناظرین AFC به امکانات سخت افزاری و نرم افزای باشگاه آلومینیوم المهدی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، حسین جباری زاده با بیان اینکه در بازدید ناظرین AFC از این باشگاه توانستیم نظر آن ها را به خود جلب نماییم، اظهار کرد: تمامی ناظرین امکانات باشگاه آلومینیوم بسیار مطلوب توصیف کردند.

وی تصریح کرد: ناظرین در گفت و گویی که با هر کدام از بخش های رسانه، مالی، بازاریابی، حقوقی و مسابقات داشتند، تمامی پاسخ ها را کافی دانسته و در جلسه پایانی شرایط باشگاه آلومینیوم را حرفه ای ارزیابی کردند.

جباری زاده با اشاره به اینکه نواقص ورزشگاه خلیج فارس برای گرفتن مجوز حرفه ای بودن باید در فرصت باقیمانده رفع شود، اضافه کرد: امیدوارم با هماهنگی تمامی ارگان ها از جمله اداره کل ورزش و جوانان و مجموعه ورزشی خلیج فارس در کنار باشگاه آلومینیوم المهدی بتوانیم این حرکت بزرگ را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان گفت: اخذ مجوز حرفه ای تنها برای باشگاه آلومینیوم نیست و این مجوز برای نام هرمزگان و افتخار مرزداران خلیج فاس است که امیدوارم همچون این بازدید بتوانیم در گام بعد با اخذ این مجوز برگ افتخاری دیگر در دفتر زرین هرمزگان به ثبت برسانیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار