عضو جبهه ايستادگي گفت: بايد منابع اقتصادي كه همه ساله در اختيار دولت قرار دارد مورد بررسي قرار گيرد كه دولت تا چه حد توانسته است اين سرمايه را به ثروت ملي تبديل كند.

حسين كنعاني‌مقدم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ضرورت بازخواني وظايف دولت گفت: هر دولتي بعد از يك يا دو دوره فعاليت نيازمند ارائه كارنامه عملكرد است تا نقاط ضعف آن توسط كارشناسان شناسايي شود.

عضو جبهه ايستادگي در ادامه گفت: درخصوص بررسي مسائل اقتصادي و اصل 44 بايد به اين سمت برويم كه بحث تعاوني، خصوصي‌سازي و همچنين اقتصادي در وظايف دولت با توجه به شرايط مختلف مخصوصا بعد از تحريم‌ها چگونه بوده است.

وي افزود: بعد از آخرين تبيين مقام معظم رهبري درباره مسائل اقتصادي،‌ ضروري به نظر مي‌رسد که دولت بازخواني جديدي در اين رابطه صورت دهد و بحث اقتصاد مقاومتي و اصل 44 را بررسي كند.

كنعاني‌مقدم درباره ديگر فعاليت‌هاي دولت كه نياز به بازخواني دارد، گفت: بايد منابع اقتصادي كه همه ساله در اختيار دولت قرار دارد مورد بررسي قرار گيرد كه دولت تا چه حد توانسته است اين سرمايه ملي را به ثروت ملي تبديل كند.

وي افزود: يكي از مهم‌ترين شاخصه‌ها GDP و ضريب جيني است كه بايد ديد دولت توانسته است آن را افزايش دهد يا خير.

عضو جبهه ايستادگي در پايان با اشاره به مصاحبه اخير رييس‌جمهور در رسانه ملي خاطرنشان كرد: احمدي‌ن‍‍ژاد گفته است از نظر علمي از چشم‌انداز 20ساله جلوتر هستيم، بايد ديد آيا از نظر علم اقتصاد هم پيشرفت كرده‌ايم.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار