چهارمین مرکز مهارت آموزی کوثر با هدف آموزش و ایجاد توانمندی در زنان سرپرست خانوار در منطقه 1 در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از نخستین جشنواره زنان و تولید ملی، مدیر امور بانوان منطقه 1 با بیان این مطلب گفت: هم اکنون 3 مرکز مهارت آموزی کوثر در منطقه یک فعالیت می کند که یک مرکز مختص تولیدات حجاب و عفاف است و انواع چادر و تجهیزات حجاب تولید می کند .
مریم کوهی ادامه داد: مراکز مهارت آموزی کوثر در منطقه یک از سال 87 و همزمان با آغاز به کار شهربانو راه اندازی شده است. به گفته وی در دیگر مراکز مهارت آموزی کوثر لوازم بیمارستانی، لباس مدارس، لباس احرام و چادر نماز تولید می کنند .
کوهی با اشاره به اینکه هم اکنون 40 زن سرپرست خانوار در مراکز مهارت آموزی کوثر منطقه فعالیت دارند افزود: هم اکنون اقدامات اجرایی راه اندازی چهارمین مرکز مهارت آموزی کوثر در منطقه یک انجام شده و فضایی برای آن در نظر گرفته شده است که پس از راه اندازی این مرکز شامل کارگاه تولیدی و غرفه های عرضه محصولات خواهد بود .
وی تاکید کرد: این اعتقاد در شهرداری وجود دارد که زنان سرپرست خانوار به دلیل عدم دسترسی به منابع و امکانات جهت تامین زندگی از دیگر اقشار جامعه آسیب پدیرتر هستند بنابراین  توانمند سازی این قشر در دستور کار مناطق قرار دارد.
به گفته کوهی ارتقاء سطح تحصیلی زنان سرپرست خانوار و فرزندانشان، حمایت های درمانی، تحصیلی و اقتصادی از دیگر اقدامات امور بانوان منطقه یک است./ف
برچسب ها: مرکز ، مهارت ، کوثر ، راه اندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار