تبريک سرکرده گروهک ترويستي منافقين و نخست وزير رژيم صهيونيستي به دليل تعطيلي سفارتخانه اين کشور در ايران مايه شرمساري دولت کانادا است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن مبارزه با تروریسم در خاورمیانه، اقدام وزارت‌خارجه کانادا در قطع کامل روابط دیپلماتیک با ایران تعجب بسیاری را برانگیخت.

این اقدام از سوی رسانه‌های کانادایی نیز مورد انتقاد قرار گرفت، مدیر سابق تلویزیون ملی کانادا (سی‌بی‌سی) از جمله کسانی است که در مورد اظهارات وزیر خارجه این کشور شدیدا انتقاد کرده است.

 همچنین دولتمردان سابق کاندایی از جمله سفیر سابق کانادا در ایران به اقدام این کشور واکنش منفی نشان دادند.

 جان ماندی دیپلمات بازنشسته کانادایی که در سال 2007 به عنوان سفیر در ایران خدمت کرده، عنوان مي‌کند که پایان دادن روابط با ایران، می‌تواند یک قدم اشتباه استراتژیک باشد که نقش کانادا را به عنوان یک بازیگر بین‌المللی در موضوع حل و فصل مسئله هسته‌ای ایران از میان ببرد.

 انتقادها به تصمیم دولت کانادا ناظر بر توجیه‌پذیر نیودن دلایل مطرح شده از سوی وزات خارجه این کشور است، ناظران سیاسی دلایل مطرح شده‌ای از سوی دولت کانادا در این خصوص را غیر قابل توجیه دانسته و عموما خارج از عرف دیپلماتیک و تحت فشارهای سیاسی دیگر کشورها می‌دانند.

در این میان گروهک تروریستی منافقین که عموما یک پای ثابت هر مسئله ضد ایرانی است از تصیم دولت کانادا کاملا استقبال کرده است.

 بر اساس اعلامیه این گروهک تروریستی، مريم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین از اقدام وزير خارجه کانادا مبنی بر تعطيل کردن سفارت این کشوردر ايران استقبال کرد.

 استقبال  گروهک تروریستی منافقین از تصمیم دولت کانادا در حالی است که حدود نیم میلیون ایرانی در این کشور زندگی می‌کنند و از هم اکنون ارائه خدمات کنسولی به این تعداد ایرانی به دغدغه بزرگی برای خود آنها و نهادهای حقوق بشری تبدیل شده است.

 علاوه برسرکرده گروهک تروریستی منافقین، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی نیز از تصمیم دولت کانادا استقبال کرد.

 جالب اینجاست که چند روز بعد از این تصمیم دولت کانادا،  تنها دو تن از این اقدام  استقبال کردند که حمایت این دو چهره مایه شرمساری برای این کشور است؛ مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی.

مریم رجوی باید بداند که با اینگونه حمایت‌ها و پرونده سیاهش دیگر آبرویی برایش باقی نمانده است.

 این سرکرده گروهک تروریستی منافقین ضمن طرفداری شدید از وضع تحریم‌های بیشتر علیه ایران بر ضرورت حمله به ایران با نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی هم عقیده بوده و بی‌محابا بر آن اصرار می‌ورزد.

مریم رجوی در سخنرانی‌های مختلف، غرب را به کم‌کاری در برابر ایران متهم می‌کند. این دقیقا عین اتهاماتی است که نتانیاهو به غرب وارد می‌کند، اما آیا این سرکرده گروهک تروریستی منافقین به  این مهم دقت کرده است که  در برابر ملت ایران از پشه‌ای نیز بی‌ارزش‌تر و پست تر و تمامی این اظهارات ابلهانه‌اش برای ادامه حیات ننگین این گروهک تروریستی است؟

طنز ماجرا اینجاست که مریم رجوی هر جا تریبونی پیدا می‌کند طرفدار دو آتیشه دموکراسی و مفاهیم حقوق بشری جلوه می‌کند! و مهم‌تر اینکه  رجوی سرکرده گروهکی است که ترور هزاران انسان بی‌گناه را در پرونده‌اش ثبت کرده و این امری نا بخشودنی است و مجامع بین‌المللی باید هرچه سریعتر برای محاکمه سرکردگان این گروهک تروریستی اقدام کنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار