رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: شبکه اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای سازمان فنی و حرفه ای باید از فضاها و ظرفیت های موجود در زمینه معرفی خدمات برنامه ها و فعالیت های این سازمان استفاده کند.

کورش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ با توجه به نقش مهم روابط عمومی ها در شبکه اطلاع رسانی رسانه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای باید  نسبت به مشخص کردن برنامه زمان بندی فعالیت ها و مشخص کردن اعتبار مورد نیاز در حوزه اطلاع رسانی رسانه ای از سوی در یک از استان ها توجه ویژه شود.
وی افزود: همچنین شبکه اطلاع رسانی ارتباطات رسانه ای سازمان فنی و حرفه ای کشور باید از فضاها و ظرفیت های موجود در راستای معرفی خدمات برنامه های در دست اجرا و فعالیت های سازمان استفاده کند.
پرند همچنین به وضعیت شغلی نیروی شاغل در روابط عمومی ها اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه ای به منظور ارتقای وضعیت شغلی و استخدامی نیروی انسانی شاغل در روابط عمومی های ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای کشور در دست داریم.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: با توجه به این که کمیته اطلاع رسانی رسانه ای سازمان به صورت شبکه ای در سطح کشور تشکیل شده است. تشکیل کمیته تخصصی تحلیل محتوا در راستای استقرار نظام جامع مهارت و فناوری نیز ضروری است.
در ادامه سید جمیل احمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در خصوص عملکرد این اداره کل و کسب رتبه نخست در این زمینه گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ارزیابی عملکرد سال 90 از طرف معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و قانون و مدیریت خدمات کشوری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان موفق شد در بین 47 دستگاه اجرایی استان رتبه نخست در شاخص های اختصاصی و رتبه دوازدهم در شاخص های عمومی و در کل رتبه یازدهم را کسب کرده و 5 پله نسبت به سال گذشته آن ارتقا پیدا کرد.
وی افزود: این اداره کل توانست از مجموع در هزار امتیاز کل عملکرد امتیاز یک هزار و 753 را کسب کند.
احمدی تاکید کرد: این اداره کل با داشتن نیروی انسانی توانمندی را در راستای خدمت رسانی به مردم شریف و به منظور ارتقا و ترویج مهارت آموزشی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد./ف
برچسب ها: فنی ، حرفه ای ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار