رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري يک جاعل اسناد دولتي در محدوده شمال تهران خبر داد و گفت:" اين متهمان به جعل عناوين و اسناد دولتي از شهروندان اخاذي کرده و اقدام به کلاهبرداري مي کردند.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ،سرهنگ عليرضا محرابي،با اعلام اين خبر عنوان كرد: پس از مدت ها تحقيق در خصوص سه تن از جاعلان عناوين و اسناد دولتي در محدوده شمال تهران، از سوي ماموران پايگاه يکم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ، به نتيجه رسيد و ماموران موفق شدند محل اختفا و همچنين تردد اين سه متهم را شناسايي و براي دستگيري آنها اقدام کنند.
وي افزود:" نتيجه تحقيقات انجام شده در اختيار مقام قضايي قرار گرفت که متعاقب آن دستور بازداشت اين سه متهم به ماموران يگان مذکور ابلاغ شده و بلافاصله تيمي از ماموران اين يگان براي بازداشت و دستگيري متهمان وارد عمل شدند.
سرهنگ محرابي عنوان داشت:" در عمليات انجام شده از سوي ماموران براي بازداشت متهمان که عصر روز گذشته صورت گرفت اين سه متهم به نام هاي مرتضي، حسن و مهدي در مخفيگاه خود بازداشت شده و در حالي که سعي مي کردند، اسناد و اوراق جعلي را منهدم کنند، توقيف و به پايگاه يکم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل شدند.
رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ افزود:" در بازرسي از محل اختفاي متهمان تعدادي تجهيزات ماهواره اي، يک قبضه سلاح گرم، يک رشته دستبند، يک دستگاه بيسيم، يک دستگاه دوربين عکسبرداري، يک پنجه بوکس، يک چاقو، شش عدد مهر جعلي شرکت هاي مختلف، يک جلد شناسنامه و پاسپورت جعلي، دو دستگاه کيس کامپيوتر، يک دستگاه ضبط فيلم، چهار عدد دوربين فيلمبرداري، دو عدد کارت جعلي خودرو، 11 عدد سيم کارت، يک دستگاه شوکر و يک دسته چک جعلي کشف و ضبط شد.
وي اظهار داشت:" هر سه متهم پس از اعتراف به جرايم خود مبني بر جعل عنوان و اسناد دولتي اقرار کردند که با همدستي هم از شهروندان کلاهبرداري و اخاذي مي کنند که متعاقب آن براي سير مراحل تحقيقات به همراه پرونده تکميلي به دادسرا منتقل شدند./ف
برچسب ها: جاعلان ، جعل ، اسناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار