اداره كل تبلیغات اسلامی استان زنجان با صدور بیانیه ای انتشار فیلم توهین‌آمیز درباره ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام (ص) را محكوم كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، اداره كل تبلیغات اسلامی استان زنجان دراین بیانیه ضمن اعلام بیزاری و محكومیت شدیداللحن این حركت نفرت‌انگیز، ازمسلمانان سراسرجهان دعوت کرد تا برای دفع قاطع این فتنه بزرگ به پا خیزند.

در این بیانیه اعلام شده است: هجمه گسترده غربی‌ها به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی سابقه‌ای طولانی دارد، اما در دهه اخیر گستردگی و شدت بیشتری پیدا كرده و شكل زنجیره‌ای به خود گرفته است همچنین دلیل این رویكرد خطری است كه جهان معنویت‌زدایی‌ شده غرب از ناحیه اسلام و پیام رهایی‌بخش آن احساس می‌كند.

در این بیانیه آمده است: موج بیداری اسلامی كه در سالهای اخیر متأثر از انقلاب شكوهمند اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه شكل گرفته و متحدان استرات‍ژیك سردمداران غربی و حامیان منطقه‌ای رژیم جعلی اسرائیل را سرنگون كرده و نیروی مردمی عظیمی را حول محور اسلام در این نقطه متمركز ساخته است، موجب نگرانی و وحشت صهیونیست‌ها و نظام به‌اصطلاح لیبرال‌ دموكراسی غربی شده است، به نحوی كه آنان را وادار كرده تا اهداف مقدس این نهضت‌های آزادی بخش را به نفع نیات شوم خود مصادره به مطلوب كنند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه درهمه اقدامات شوم و موهنی كه در این سالها علیه اسلام صورت گرفت رد پای صهیونیسم بین‌‌الملل این غده سرطانی جهان اسلام نمایان است وتصریح شده است: این بار جهان استكبار با انتشار فیلمی توهین‌آمیز دربارة ساحت نورانی پیامبر اسلام به میدان آمده است تا شدت كینه‌توزی و دشمنی خود را با این آیین نورانی و رهایی‌بخش به نمایش بگذارد.

درادامه این بیانیه آمده است: جهان كفر با این اقدامات بر این باور است كه می‌تواند نور اسلام را كه شعاع تابنده‌اش دل‌های میلیون‌ها انسان آزاده را در اقصی نقاط كره زمین پر از امید و ایمان كرده است خاموش گرداند، غافل از آنكه نور خدا خاموش‌شدنی نیست.

اداره كل تبلیغات اسلامی زنجان با اعلام انزجار از اقدام حساب‌شده آمریكایی‌ها در انتشار این فیلم موهن و ضمن محكومیت قاطع و شدیداللحن آن، این مصیبت بزرگ را به ساحت پاك و نورانی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، حضرت ولیعصر (عج‌)، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران تسلیت عرض كرده و از تمامی ملل اسلامی ‌خواسته است تا با حضور خود در صحنه و درخواست از دولت‌های مبتوع خود برای برخورد قاطع با این توهین بزرگ، كه مورد حمایت صهیونیسم جهانی و دولت‌های مستكبر غربی است، مانع از استمرار این‌گونه توطئه‌ها شده و قدرت مردمی آیین جهانی اسلام را به رخ جهانیان بكشند./س

برچسب ها: محکوم ، آمریکا ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.