فیلم / آتش سوزی در کارخانه داروسازی

آتس سوزی در انبار داروی شرکت داروسازی خوارزمی در غرب تهران به وقوع پیوست.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران به گفته جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، حوالی ساعت 13 روز چهارشنبه وقوع این حادثه به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به محل حادثه که یک کارخانه داروسازی در حوالی کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج بود، اعزام کرد.

پس از حضور آتش‌نشانان در محل که در محدوده شهرک استقلال واقع شده بود، آنان مشاهده کردند که بخشی از محوطه این کارخانه دچار آتش‌سوزی شده که این آتش به بخش داروسازی نیز سرایت کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه هم‌اکنون چهار ایستگاه در محل حادثه مشغول اطفای حریق و جلوگیری از سرایت آن به دیگر بخش‌های کارخانه هستند، گفت: امکان اینکه نیاز به اعزام آتش‌نشانان ایستگاه‌های دیگر نیز باشد، متصور است.

همچنین سیدعلیرضا علوی، مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی تهران درباره آتش‌سوزی انبار شرکت داروسازی خوارمی به فارس گفت: با توجه به گستردگی آتش‌سوزی در انبار شرکت داروسازی خوارزمی هم اکنون از مأموران 6 ایستگاه برای مهار آتش‌سوزی کمک گرفته شده است. در زمان حاضر هنوز آتش‌سوزی مهار نشده است و نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در حال تلاش برای مهار آتش هستند.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی تهران درباره میزان خسارت و علت آتش‌سوزی گفت: در خصوص میزان خسارت و علت آتش سوزی هنوز نمی‌توان اظهار نظر کرد و باید منتظر ماند تا مهار آتش‌سوزی کاملاً انجام بپذیرد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.