مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری کنگره بین المللی صائب تبریزی در بهار سال آینده در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کاشان محمود شالویی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کاشان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب به عملیات احداث یک طرح فرهنگی در مجموعه هنرستانی شهر اصفهان اشاره کرد و گفت تالار بزرگ اصفهان از مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی بهره‌برداری از دو طرح بزرگ فرهنگی دیگر در استان اصفهان تا پایان مهرماه سال جاری را یادآورشد و گفت: این طرح‌ها در شهرستان بادرود و شهرضا اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه برگزاری کنگره بین‌المللی شاعر و حکیم ارزشمند اصفهانی صائب تبریزی در بهار سال آینده را خبر داد و گفت: فراخوان این کنگره بین‌المللی طی یک ماه آینده اعلام می‌شود.

شالویی افزود: کنگره بین‌المللی صائب تبریزی به همت استان های اصفهان و آذربایجان شرقی و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی برگزاری این کنگره را یک حرکت بزرگ فرهنگی دانست و افزود: افزود:شاعران، پژوهشگران و علاقمندان داخلی و خارجی پس از اعلام فراخوان می توانند آثار خود را برای شرکت در این کنگره ارائه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در پایان با اعلام رضایتمندی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشان افزود:این کانون‌ها منشاء بالندگی، پویایی و رشد فزایندۀ عرصه های هنری،دینی،مذهبی و اسلامی است.

شالویی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاهها با محورهای دینی و مذهبی نقش موثر و سازنده ای در گسترش و نشر فرهنگ مبتنی بر ارزش‌های والای معنوی و اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.