مدير آموزش و پرورش شهرستان ملارد تهران از آمادگي 210 كلاس هوشمند در سال تحصيلي جديد خبر داد.


 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،  با بيان اين مطلب افزود: از لحاظ فضايي آموزشي مشكلي وجود ندارد.
وي در رابطه با نيروي انساني تصريح كرد: در سطح منطقه 3700 نفر نيرو وجود دارد و در واقع تمام كادر آموزشي و معلمان آموزشي لازم ديده اند.
وي اظهار داشت: با كمبود 100 نيروي انساني مواجه هستيم و براي رفع مشكل شروع به استخدام معلمان حق التدريس نموده ايم تا مشكلي در كادر آموزشي نداشته باشيم.
وي در رابطه با هوشمند سازي مدارس افزود:  بيش از 224 مدارس در اين ناحيه وجود داردو بيش از 210  كلاس هوشمند سازي شده است در واقع بيش از 90 درصد مدارس حداقل يك كلاس هوشمند را  هستند.
علي فدايي در رابطه با آمادگي مدارس افزود: تمام مدارس از لحاظ بهداشتي و سرويس دهي و بوفه و هم چنين فضاي مناسب آموزشي آمادگي لازم دارا مي باشند.
 مدير آموزش و پرورش در پايان خاطر نشان كرد: در صرح پروژه مهر اقدامات لازم انجام شده پايان پذيرفته است و با توجه به بازگشايي مدارس آسان شدن رفت و آمد دانش آموزان  با تاكسي سامان دهي شده است.

در ادامه : آمادگي بهره برداري كلاس ها در پايه هشتم صميمي النجري مدير آموزش و پرورش جواد آبان شهرستان تهران بر اين مطلب افزود:  كلاس هاي مورد نياز پايه ششم صد درصد آماده بهره برداري در اول مهر دارا هستند.
وي در رابطه با فضاهاي آموزشي پايه ششم افزود: بهترين فضاي آموزشي و تجهيزاتي از جمله نرم افزار و سخت افزار كامپيوتر و پروژه كتور، .... در طين پايه هاي  در اين پايه ها محيا نموده ايم و كليه معلمان با روش تدريس آشنا نموده ايم و هيچگونه مشكلي در كادر آموزشي وجود ندارد.
 مدير آموزش و پرورش خاطر نشان كرد:  در شهرستان جواد آباد بهترين تجهيزات آموزشي در پايه ششم گذاشته ايم تا حمايت جدي در طرح نظام 6-3-3  داشته باشيم و بتوانيم قله هاي پيشرفت علم را برخوردار باشيم./ف

 

برچسب ها: کلاس ، هوشمند ، بازگشایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار