نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به طور متوسط سالیانه 120 شهید در راه امنیت و آرامش مردم ایران تقدیم می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در دومین یادواره 120 شهید نیروی انتظامی استان زنجانگفت: ناجا تاکنون بالغ بر 12 هزار و 760 شهید و بیش از 16 هزار جانباز به نظام اسلامی اهدا کرده است.

زاده‌کمند افزود: هدف اصلی و بالاترین اولویت ناجا ایجاد امنیت و نظم اجتماعی است و همه برنامه‌های آن در راستای این مأموریت بزرگ اجرایی می‌شوند.

وی در خصوص اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای کسب موفقیت‌های بالاتر در کشور این است که فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی و انقلابی در تمام عرصه‌ها نفوذ یافته و نهادینه شود، همان‌گونه که بن‌بست شکنی‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی ایران طی 33 سال گذشته مدیون روحیه بسیجی و برکت خون شهدا و ایثارگران بوده است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا تأکید کرد: ناجا در راه دفاع از کشور و امنیت مرزها، مبارزه با موادمخدر، مبارزه با اشرار و اراذل و اوباش شهید تقدیم نظام اسلامی می‌کند و آرامش و امنیتی که امروز در ایران اسلامی حکم‌فرما است، مرهون ولایت‌فقیه و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است.

زاده‌کمند خاطرنشان کرد: ناجا در شانزدهمن اجلاس سران جنبش عدم تعهد با به‌کارگیری بیش از 110 هزار نفر نیروی انسانی در اقصی‌نقاط کشور، به‌ویژه در مرزها امنیت این اجلاس را به بهترین شکل فراهم کرد، به طوری که امسال بالاترین سطح نظم و انضباط در این دوره از اجلاس در ایران دیده شده و همه کشورهای شرکت‌کننده از امنیت حاکم، اظهار رضایت داشتند./س

برچسب ها: شهید ، ناجا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.