مراسم اختتامیه "دومین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید" جمعه 24 شهریور ماه سال جاری در مجموعه فرهنگستان هنر برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مهدی یارمحمدی، دبیر جشنواره اجرای مراسم اختتامیه جشن را منصور ضابطیان، از مجریان موفق سیما به عهده خواهد داشت.

همزمان با این مراسم، نمایشگاه آنلاین فیلمهای راه یافته به جشن و معرفی حامیان جشن افتتاح می گردد که در این نمایشگاه امکان نمایش فیلمهای جشن در فضای مجازی و با پوشش اینترنتی مناسب تدارک دیده شده است . لازم به ذکر است که امکان نمایش فیلمها از طریق مراجعه به سایت  www.shortfilmsupport.com نیز برای علاقه مندان وجود دارد.

معرفی حامیان جشن نیز از دیگر بخشهای این نمایشگاه است که از جمله می توان به حضور: روزنامه اقتصادی آسیا، مدرسه اینورس، شرکت تکدانه ، شرکت ژیار فیلم ، مجتمع گردشگری باری و ... اشاره نمود.

در مراسم اختتامیه این جشن از آقایان: کامران شیردل و کیومرث درم بخش، دو نفر از پیشکسوتان سینمای کوتاه و مستند کشور تقدیرخواهد شد.

از دیگر نکات برگزاری این مراسم معرفی طرحهای برگزیده فیلمسازان راه یافته به جشن، جهت تولید فیلم مستند است.

در مراسم اختتامیه "دومین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید" فیلمهای برگزیده و کارگردانهای برتر در شش بخش: فیلمهای مستند مستقل، فیلمهای داستانی مستقل، فیلمهای تجربی مستقل، فیلمهای انیمیشن مستقل، مسابقه فیلمهای حمایتی و مسابقه فیلمهای آماتور ، معرفی و تقدیر می شوند.

مراسم اختتامیه "دومین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید" جمعه 24 شهریور ماه سال جاری ساعت 17 در تالار ایران مجموعه فرهنگستان هنر برگزار می شود و امکان بازدید از نمایشگاه این جشن از ساعت 15 وجود دارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار