325 واحد چاپخانه در مازندران فعال است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه در 5 ماه نخست امسال با واردات67 ورق چاپ آفست و دیگر ماشین آلات فنی موافقت شد گفت:در حال بررسی برای خروج از گمرک است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه صنعت چاپ استان نیازمند اعتبار است از کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خواست توجه ویژه ای به این صنعت شود.

وی تصریح کرد: در صورت رفع مشکلات مالی چاپخانه های استان بخشی از تعهدات اشتغال استان تحقق خواهد یافت و نیز می تواند پایگاه مناسبی برای تامین منابع صنایع دسته بندی استانهای شمالی کشور شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: صنعت چاپ به عنوان یک صنعت پایه در زمینه های فرهنگی و اقتصادی کشور نقش مهمی دارد که با حمایتها و دادن تسهیلات به چاپخانه داران استان زمینه های رشد بیشتر این صنعت در استان فراهم شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: تشکیل اتحادیه چاپخانه داران استان که از دغدغه های این اداره کل بود با همکاری صنعت معدن و تجارت تحقق یافت

وی برگزاری دوره های آموزشی صنعت چاپ و کارگاه آموزش مالیات بر ارزش افزوده و تجلیل از خادمان این صنعت تا پایان سال خبر داد./س

برچسب ها: فعال ، چاپخانه ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.