روزنامه الحيات نوشت: نخست وزير رژيم صهيونيستي براي پيروزي نامزد جمهوري خواه در انتخابات رياست جمهوري آمريکا برنامه ريزي مي کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، اين روزنامه لندني در پايگاه اينترنتي امروز خود در مقاله اي به قلم جهاد الخازن نوشت: اسرائيل زرادخانه هسته اي دارد اما معاهده منع گسترش سلاح هاي هسته اي را امضا نکرده است. اسرائيل يک دولت نژادپرست اشغالگر است که هر روز فلسطيني ها را در خاک خود نابود مي کند. تل آويو از آمريکا مي خواهد ايران را، درصورت ادامه برنامه هسته ايش، به جنگ تهديد کند. همچنين مي کوشد از طريق واشنگتن براي ايران خط قرمز تعيين کند. 

آمريکا، چند هفته پيش از برگزاري انتخابات رياست جمهوري، با باج خواهي شديد اسرائيل مواجه است. اسرائيل از آن مي خواهد به باند لابي صهيونيست، نومحافظه کاران و اعضاي ليکود کمک کند تنها به اسرائيل وفادار بمانند. بنيامين نتانياهو، جنايتکار جنگي که در حمله سال 1968 به هواپيماهاي غيرنظامي در فرودگاه بيروت شرکت داشته است، به باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا دستور مي دهد به ايران هشدار دهد و اين کشور را در صورت متوقف نکردن فعاليت هسته ايش به جنگ تهديد کند. افزون بر اين، به کاخ سفيد پيشنهاد تعيين خطوط قرمزي را مي دهد که اگر ايران آن ها را رعايت نکند، هدف حمله نظامي آمريکا و اسرائيل قرار مي گيرد.

نخست وزير اسرائيل در آينده نزديک به آمريکا سفر خواهد کرد. به نظر مي رسد باراک اوباما قصد ندارد به استقبال او برود؛ زيرا مي داند نتانياهو او را براي اتخاذ موضعي برضد ايران که به نفع کشورش نيست، تحت فشار قرار خواهد داد او همچنين مي داند اگر در برابر فشارهاي نتانياهو تسليم شود، به جايگاهي که مردم به او داده اند، خيانت کرده است و اگر اين فشارها را نپذيرد، اسرائيل و رسانه هاي آمريکايي از آن به عنوان نکته اي در تبليغات خود برضد اوباما بهره مي گيرند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار