مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت : 669 اثر به هفتمین دوره جشنواره سراسری مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی اردبیل ارسال شده است.

منصور شرفی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود : از مجموع این آثار 86 اثر در بخش مداحی ، 47 اثر در بخش چاووشی خوانی ، 35 اثر در بخش مقاله های پژوهشی ، 132 اثر در بخش شعر و 369 اثر در بخش پیامك ادبی است كه از سراسر ایران اسلامی به دبیرخانه این جشنواره رسیده اند.

وی گفت: یکی از ویژگی ها و تفاوت های هفتمین دوره جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی در مقایسه با دوره قبل رقابت بخش مداحی و چاووشی خوانی این جشنواره به شكل حضوری است.

دبیر هفتمین جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی همچنین افزود : هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ منور رضوی ، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با اهل بیت (ع) به خصوص حضرت امام رضا (ع) و گرامی داشت پدید آورندگان آثار برتر رضوی در زمینه شخصیت و رفتار علی بن موسی الرضا (ع) و انتشار گسترده این آثار و نیز تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی است.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه رونمایی از سه عنوان كتاب به نامهای شوق وصال ، حضرت باران و پرنیان عشق ، تجلیل از رسانه های برتر و فعال در حوزه فرهنگ منور رضوی و نمایشگاه جلوه های آفتاب و نمایش فیلم های مرتبط با این فرهنگ در شهرهای تابع استان اردبیل را از برنامه های جنبی این جشنواره دانست./س

برچسب ها: اردبیل ، ارسال ، آثار ، به ، جشنواره ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.