فرزاد محمد خانلو و آرمین روشنی هعضاي تيم ملي کاتا امیدواری زیادی دارند تا درمسابقات قهرمانی جهان در فرانسه نیز خود را به سکوهای جهانی برسانند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ ،فرزاد محمد خانلو و آرمین روشنی که به همراه احد شاهین اعضای کاتای تیمی ایران در پنجمین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان آلمان را تشکیل می دهند، امیدواری زیادی دارند تا همچون مسابقات قهرمانی اسیا که برای اولین بار کاراته ایران را صاحب نشان طلای مسابقات قاره ای کردند، درمسابقات قهرمانی جهان در فرانسه نیز خود را به سکوهای جهانی برسانند.

 آرمین روشنی، عضو تیم کاتا در همین ارتباط اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا تاکنون فقط تمرینات بدنسازی را انجام داده ایم و حالا با مشخص شدن اینکه در کاراته وان آلمان باید شرکت کنیم برنامه تمرینی مان تغییر کرده است.

فرزاد محمد خانلو دیگر عضو تیم کاتا هم گفت: با توجه به زمان باقی مانده تا مسابقات جهانی در شرایط فعلی تمرکزمان روی تمرینات بدنسازی بود و تنها چند روز کاتا کار کردیم تا در کاراته وان آلمان به میدان برویم.

او ادامه داد: هر چه مسابقه تدارکاتی بیشتر باشد برای ما بهتر است اما بعد از مسابقات آسیایی و لیگ نیاز به انجام یک دوره بدنسازی داشتیم تا آمادگی خوبی را برای مسابقات جهانی کسب کنیم. در حال حاضر هم روزانه 6 ساعت تمرین می کنیم.

روشنی هم شرکت در مسابقات کاراته وان آلمان را برای تیم کاتا مفید می داند: لیگ جهانی آلمان به دلیل شرکت تیمهای بیشتری از اروپا متفاوت تر از سایر مسابقات است، ضمن اینکه داوری در این مسابقات هم با مسابقات دیگر تفاوت دارد.

خانلو در خصوص حریفانشان در مسابقات جهانی گفت: هر چند ایتالیا و اسپانیا بهترین تیمهای جهان هستند اما ما چیزی از آنها کم نداریم و شایستگی قرار گرفتن روی سکوی جهانی را داریم.

روشنی هم در ادامه صحبتهای خانلو اظهار داشت: هر تیم مشخصات خود را دارد و به آن معروف شده. در کاتا فرصت جبران وجود ندارد و هر تیمی که آغاز خوبی داشته باشد می تواند روی سکو برسد، در واقع قهرمانی در آسیا پله ای بود برای قهرمانی در رقابتهای جهانی که امیدوارم در پاریس برای اولین بار کاتای تیمی ایران روی سکوهای جهانی قرار بگیرد.

گفتنی است تیم 3 نفره کاتا تمرینات آماده سازی خود را در تبریز و زیر نظر سعید نیکوخصلت پی گیری می کند ./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار