رییس هیئت دوچرخه‌سواری استان کردستان از میزبانی سنندج برای برگزاری مسابقات بین المللی دوچرخه سواری در آبیدر سنندج خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، سیروس باوفا رییس هئیت دوچرخه سواری استان کردستان اظهار كرد: سنندج در تاریخ 5 و 6 مهر ماه امسال میزبان 4 کشور آسیایی و اروپایی اسلواکی ، لبنان، چین و تایوان است که تيم ایران و تیمی از کردستان نيز در اين رقابتها شركت خواهند كرد. ترکیه نیز برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی كرده است.

وی افزود: این مسابقات در دو رشته کراس کانتری و دان هیل در دامنه کوه آبیدر سنندج برگزار می شود.

باوفا با بیان این که برای اولین بار است این مسابقات برگزار می شود، اظهار کرد: سال گذشته این مسابقات به صورت کشوری در حضور داوران بین المللی و کشوری برگزار شد.

وی در ادامه از کاهش تعداد شرکت کنندگان از 22 به 5 کشور خبر داد و افزود: به دلیل نبود اسپانسر و عدم قبول هزینه 500 میلیونی از طرف وزارت ورزش و جوانان و قبول مبلغ 30 تا 40 میلیون تومان از طریق بقیه اسپانسرها تعداد تیم های از 22 تیم به 5 تیم کاهش یافت.

رییس هئیت دوچرخه سواری استان کردستان از پذیرش تیم‌ها در سنندج خبر داد و گفت: پذیرش این ورزشکاران از 5 مهر ماه صورت می گیرد و مراسم افتتاحیه و اختتامیه در خانه کرد برگزار می شود تا فرهنگ و آداب مردم استان کردستان به نمایش گذاشته شود و تبليغی برای فرهنگ این استان باشد.

باوفا گفت: طول مسیر این مسابقه 3100 متر است که باید هر ورزشکار 7- 8 دور این مسیر را طی کند.

وی اعضای هر تیم را 8 نفر خواند و گفت: هر تیم شامل 6 نفر ورزشکار و 2 نفر سرپرست و مربی است و برای هر تیم یک مترجم و یک لیدر در نظر گرفته شده است تا در صورت بازدید از شهر سنندج آنان را همراهی نمایند.

رییس هیئت دوچرخه‌سواری استان یادآور شد: این مسابقات با کمک صدا و سیما هم در شبکه ورزش و هم شبکه استانی پوشش داده می شود/آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار