پل تاریخی آق قلا چشم انتظار متولیان میراث فرهنگی استان برای تسریع بازسازی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ فرماندار آق قلا از عوامل اجرایی این طرح خواست با توجه به نزدیک بودن فصل پاییز و احتمال بروز سیلاب های مخصوص این فصل با سرعت بیشتری نسبت به بازسازی این پل اقدام نمایند.

حاجی گلدی کر افزود: پل باستانی آق قلا در جریان طغیان رودخانه گرگانرود در اوایل سالجاری با آسیب مواجه شد .

وی با اشاره به نزدیک بودن هفته دفاع مقدس گفت : باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا روحیه شور و نشاط اجتماعی با توجه به مقارنت این هفته با ولادت حضرت اما رضا (ع) با محوریت ترویج ارزش های معنوی همچون ایثار و شهادت با اجرای برنامه های هنری و پخش سرودهای حماسی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در شهرستان ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا در جلسه کمیسیون بانوان با بیان آماری از وضعیت مقایسه ای استان در امور فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: بحمد الله شاخص مقایسه ای نابهنجاری شهرستان در استان نسبت به سایر شهرستان ها در وضعیت مطلوبی قرار دارد و این نشان می دهد دستگاه های متولی در امور فرهنگی و اجتماعی اقدامات موثری انجام داده اند .

حاجی گلدی کر در بخش دیگری از سخنانش به هجمه تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و افزود: در شرایط کنونی کشور دچار یک جنگ تمام عیار دیپلماتیک با استکبار جهانی است و دشمن علاوه بر تحمیل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی علیه مردم ایران ، برای تمامی ابعاد فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی کشورمان برنامه ریزی کرده است .

کر تصریح کرد: دشمن با راه اندازی سایت های مختلف اینترنتی و شبکه های ماهواره ای ، کانون خانواده ها به خصوص نسل جوان را نشانه رفته است و بیشترین هجمه فرهنگی را علیه بانوان برنامه ریزی کرده است و این وظیفه مسئولین امور بانوان را دوچندان می کند./س

برچسب ها: پل تاریخی ، آق قلا ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.