رییس كل سازمان امور مالیاتی كشور گفت: از زمان آغاز اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده (از مهر ماه سال 1387) تاكنون 280 هزار میلیارد ریال درآمد كسب شده است كه این میزان اهمیت اجرای مستمر آن را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک،  عسكری در مراسم معارفه مدیركل امور مالیاتی استان مركزی در اراك بیان كرد: 160 و 120 هزار میلیارد ریال از درآمد مذكور به دولت و شهرداری و دهیاری ها اختصاص یافت.

وی افزود: تحقق درآمدهای مالیاتی یكی از مهمترین مسوولیت هاست كه باید با جدیت تمام از سوی تمام كاركنان و مسوولان پیگیری شود.

رییس كل سازمان امور مالیاتی كشور تاكید كرد: امسال دولت نیاز مبرمی به درآمدهای مالیاتی دارد كه یك منبع درآمدی داخلی است و به نفت وابستگی ندارد.

عسكری خاطر نشان كرد: طرح جامع مالیاتی نیز در زمستان امسال به صورت آزمایشی در سه استان تهران، اصفهان و كرمانشاه اجرا و سپس به صورت ملی در كشور عملیاتی می شود.

وی اضافه كرد: اجرای طرح جامع مالیات اهمیت بسزایی دارد و سبب یكپارچه شدن انجام امور مالیاتی در سراسر كشور می شود.

رییس كل سازمان امور مالیاتی كشور اصلاح نرخ ها و گسترش پایه های مالیاتی و مشوق ها در راستای افزایش شفافیت، ایجاد رقابت و حمایت از تولید، ارتقای جایگاه مالیات به عنوان ابزاری برای مدیریت اقتصاد كلان و توسعه سیستم اطلاعات اقتصادی كشور را از جمله تغییرات لحاظ شده در لایحه تحول نظام مالیاتی عنوان كرد./س
برچسب ها: امور ، مالیاتی ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.