تظاهرات عليه طرح رياضت اقتصادي در يونان ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، هزاران نفر از کارمندان بخش دولتی در یونان در اعتراض به طرح ریاضت اقتصادی با بستن دفاترخدمات شهری راهپیمایی کردند.

این اقدام در اعتراض به ادامه طرح ریاضت اقتصادی دولت و کاهش حقوق و دستمزد کارکنان دولت صورت گرفت.

این تظاهرات در حالی برپا شد که گفتگو میان نمایندگان تروئیکای صندوق بین المللی پول ، بانک مرکزی اروپا و اتحادیه اروپا از یکشنبه در آتن آغاز شده است. هدف از این نشست تشریح جزییات کاهش 12 میلیارد یورویی در یونان بوده است که این طرح کاهش دستمزد کارکنان و مستمری بگیران را نیز شامل می شود.

علاوه بر کارکنان شهرداری ، کارکنان هتل ها نیز در اعتراض به کاهش دستمزد و اخراج از محل کار به سوی ساختمان وزارت کار تظاهرات کردند.
 
این درحالی است که اتحادیه های نمایندگان افراد معلول نیز با حضور در راهپیمایی خواستار جلوگیری از قطع مزایای معلولان شدند.

کارکنان خدمات درمانی و معلمانی که یازدهم سپتامبر با پایان تعطیلات تابستانی و بازگشایی مدارس کار فعالیت خود را شروع کرده بودند به مدت بیست و چهار ساعت اعتصاب کردند. آنها همچنین قرار است تظاهرات جداگانه ای در یونان برپا کنند. علاوه بر کارکنان خدمات درمانی، پرسنل نظامی یونان نیز قصد دارند در اعتراض به کاهش دستمزد تظاهرات کنند.
برچسب ها: یونان ، تظاهرات ، آتن ، ریاضت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار